Some bdy texted

Some bdy texted me-
Oye joke bhej?

I replied-mein padhai kr rha hu !
After some time !
.
.
.
Reply comes !
.
Mast hai !
Or bhej !!!

by Pak101.com (few years ago!) / 922 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Mrg. Proposal - Jolly Uncle

Veeru proposing a girl: Darling kya tum mujse shadi karogi? Girl: Tameez se baat karo. Veeru : Behan ji, kya aap mujhse shaadi karoge? JOLLY UNCLE ...

by Mazhar Khan (few years ago!)
Plz don"t read th

Plz don"t read this

Nahi to

ho jayega

Kya?

Arre wahi

jis se hum darte hai

?

?

?

wahi jo is umar me aksar ho jata hai

?

?

?

dekha ho gaya na

?

?

TIME WASTE!!

by Mazhar Khan (few years ago!)
So, you are distantly related

So, you are distantly related to the family next door, are you?

Banta: Yes, their dog is our dog's brother

by Pak101.com (few years ago!)
Ek 10 saal ka bachha bahot dhyan se ek book pad raha tha

Ek 10 saal ka bachha bahot dhyan se ek book pad raha tha, jiska title tha: “Kids ka paalan poshan kaise kare”.

Mother: Tum yeh book kyon pad rahe ho.

Kid: Main yeh dekhna chahta hoon ke mera paalan poshan theek tara se ho raha hai ya nahi.

by Pak101.com (few years ago!)
MAA-Beta Apple Khaoge

MAA-Beta Apple Khaoge,

BETA-Nahi

MAA-Beta Mengo Khaoge,

BETA-Nahi

MAA-Beta Orange Khaoge,

BETA-Nahi

MAA-Bilkul Baap Par Gaya Hae,

.

.

.

.

.

.

.

Chappal Hi Khayega.....

by Pak101.com (few years ago!)
Santa Marte Waqt-Tumhare

Santa Marte Waqt-Tumhare Ghr 10 lakh ka
daka maine dalwaya tha
0r 50 lakh ki chori b mene hi krai thi
Banta-Tumhe Zehar bi Maine diya he

by Pak101.com (few years ago!)
Log To Kanjus Hi Bahut Hai

Santa Ki Kamar Mein Bahut Dard Ho Raha Thha, Biwi Se Bola.

Santa: “Ja Sath Wale Sharma Ji Se Iodex Maang Ke La”

Patni: “Ji, Par Wo Log Denge Nahi”

Santa: “Haan Hai To Bade Kanjoos Or Kamine Log, Chal Apni Hi Almaari Se Nikaal Le“

by Pak101.com (few years ago!)
BEST MEMORIES

BEST MEMORIES:"Oye extra pen hai kya.. ??
.
.
Ek hi hai..
.
.
Haan de.! ek hi chahiye ;-))
.
Kitno ne aesa kiya hai thoko Like.. pata to chale..:

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan

Pathan ka challenge

Pathan: Mai Meenar-e-pakistan ko sar par utha kar Peshawar le ja sakta hon.

Hazaron log ekathay ho gaye

Pathan: Bas ese utha kar mairy sar par rakho tum !

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Sardar Jee and Pray

A sardar prays daily for 2 hours,
"He Vahe Guru meri lottery lagade."

After 11 years Vahe Guru angrily appeared & said,"Khoti de puttar 1 vari ticket to le le"

by Mohammad Ali (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook