Some bdy texted
Some bdy texted me-
Oye joke bhej?
I replied-mein padhai kr rha hu !
After some time !
.
.
.
Reply comes !
.
Mast hai !
Or bhej !!!
by Pak101.com (few years ago!) / 922 views
Similar Jokes
Veeru proposing a girl: Darling kya tum mujse shadi karogi? Girl: Tameez se baat karo. Veeru : Behan ji, kya aap mujhse shaadi karoge? JOLLY UNCLE ...
by Mazhar Khan (few years ago!)
Plz don"t read this
Nahi to
ho jayega
Kya?
Arre wahi
jis se hum darte hai
?
?
?
wahi jo is umar me aksar ho jata hai
?
?
?
dekha ho gaya na
?
?
TIME WASTE!!
by Mazhar Khan (few years ago!)
So, you are distantly related to the family next door, are you?
Banta: Yes, their dog is our dog's brother
by Pak101.com (few years ago!)
Ek 10 saal ka bachha bahot dhyan se ek book pad raha tha, jiska title tha: “Kids ka paalan poshan kaise kare”.
Mother: Tum yeh book kyon pad rahe ho.
Kid: Main yeh dekhna chahta hoon ke mera paalan poshan theek tara se ho raha hai ya nahi.
by Pak101.com (few years ago!)
MAA-Beta Apple Khaoge,
BETA-Nahi
MAA-Beta Mengo Khaoge,
BETA-Nahi
MAA-Beta Orange Khaoge,
BETA-Nahi
MAA-Bilkul Baap Par Gaya Hae,
.
.
.
.
.
.
.
Chappal Hi Khayega.....
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Marte Waqt-Tumhare Ghr 10 lakh ka
daka maine dalwaya tha
0r 50 lakh ki chori b mene hi krai thi
Banta-Tumhe Zehar bi Maine diya he
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Ki Kamar Mein Bahut Dard Ho Raha Thha, Biwi Se Bola.
Santa: “Ja Sath Wale Sharma Ji Se Iodex Maang Ke La”
Patni: “Ji, Par Wo Log Denge Nahi”
Santa: “Haan Hai To Bade Kanjoos Or Kamine Log, Chal Apni Hi Almaari Se Nikaal Le“
by Pak101.com (few years ago!)
BEST MEMORIES:"Oye extra pen hai kya.. ??
.
.
Ek hi hai..
.
.
Haan de.! ek hi chahiye ;-))
.
Kitno ne aesa kiya hai thoko Like.. pata to chale..:
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan ka challenge
Pathan: Mai Meenar-e-pakistan ko sar par utha kar Peshawar le ja sakta hon.
Hazaron log ekathay ho gaye
Pathan: Bas ese utha kar mairy sar par rakho tum !
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
A sardar prays daily for 2 hours,
"He Vahe Guru meri lottery lagade."
After 11 years Vahe Guru angrily appeared & said,"Khoti de puttar 1 vari ticket to le le"
by Mohammad Ali (few years ago!)