Polio team drwaze pr aai
Polio team drwaze pr aai
Pathan BV se:bandooq or kartoos kahan hen?
Polio team bhagi, peche se pathan ne awaz di:
Ruko bhai, ye mere bachon k naam hen…
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 1052 views
Similar Jokes
Sardar Dharakt pe charha to upar bandar ne
pocha : Oper kyo aya?
Sardar: Apple Khanay
bandar: Yeh to aam ka darakht hai
Sardar: Pata hai, ais liye Apple sath laya hun
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Arz kia hai
are sardi itna na itra
agr,
agr himat hai tu june me aa
by Sabir shah (few years ago!)
Ab rishty wale ap ko dekhne aayen to apne mu par meezan ka oil laga dena,
kiun k
har cheez meezan me achi lagti hai.
by Sabir shah (few years ago!)
Police wala apne bache se: Beta tumhara
result achha nahi aya aj se tumhara khelna
tv dekhna
band
.
.
Son: Ye 50 Rs pakro or is bat ko yahien daba do”:-
by A. Sami (few years ago!)
Ik kudi class vich bohot late aayi.
Master: Tu late kiyon aai?
Kudi: Masterji ik munda mera picha kar riha c.
Master: Par biba, tu late kyon hoi?
Kudi: Masterji, oh munda bohot holi holi chal riha c.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek chooha sharab k glass me gir gaya.
Wahan se ek billi guzri to usne billi se kaha k mjhy yahan se nikalo phir chahy mjhy kha jana.
Billi ne laat mari or glass gira diya. Chooha nikal kr bhaga or bil me ja kr khara ho gya
Billi na kaha jhooty, dhoky baaz tm to keh rahy thy k mjhy nikalo beshak mjhy phir kha lena...
Chooha Muskuraya
Or Bola Jaan naraz mat hona
Us waqt main Nashy me tha...?
by Pak101.com (few years ago!)
"If there are any idiots in the room, will they please stand up" said the sarcastic lecturer.
After a long silence, one freshman rose to his feet. "Now then mister, why do you consider yourself an idiot?" enquired the lecturer with a sneer.
"Well, actually I don't," said the student, "but I hate to see you standing up there all by yourself."
by Pak101.com (few years ago!)
Funny Pakistani Man: Mera kid bohot fast English bolta hai.
Indian Man: Beta bolke dikha.
Kid: english english english english english...
by Pak101.com (few years ago!)
Santa ne pathan ki beti ka rishta manga,
Pathan ne santa ko bahut mara,
Mar kha ke santa utha,
Kapde jhat ke santa bola,
To phir main inkar samjhu…….
by Pak101.com (few years ago!)
PPP VS MQM
PPP: Tum kitne bhutto maroge har ghar se Bhutto niklega.
MQM:Har ghar main Saathi bhejeinge phir p0nka bhutto niklega.
by Abdul Sami (few years ago!)