jo chabaye chewing gum
jo chabaye chewing gum
wo hai total paani kum
jis mein nahi hai dum
wo hai BAJIRAO SINGHAM
by Pak101.com (few years ago!) / 1227 views
Similar Jokes
3 pathan ek bike pe ja rahe they
Trafic constable ne rokney k liye hath diya
Pathan: abay pagal hai kya…!
Pehle hi 3 bethe hain tu kaha bethe ga?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pappu Ke Pass Ek Kutta Bhi Tha, Ek Din Vo Usko Leke Sadak Pe Ghuma Raha Tha.
Ek Police Wale Ne Usko Dekha Aur Uska Majak Udate Hue Bola.
Policewala: “Arey, Apne Bhai Ko Leke Kaha Ja Rahe Ho?”
Pappu Pyar Se Muskurate Hue Bola: “Ji, Police Mein Bharti Karwane“
by Pak101.com (few years ago!)
1 sardar puri life only 1 thing sochte sochte mar gaya Ki mere to 2 brothers hai phir meri sister ke 3 brothers kaise?
by Pak101.com (few years ago!)
Bat ko mzak me ni lena..
Jab se nayaa saal shuru hua hai tab se ap keh rahay ho k
Ye 2 Hazaar Tera Hai.
(2013)
To Plz mere 2 Hazaar mujhe day kar kahaani khatam karo.
Eid Ki Shoping Karni Hai…!!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
A MEMON MOVIE
Hero: Hamja
Heroin: Julaika
Villain: Ghaffaria
Ghaffaria Julaika Ko Utha K Le Ja Raha Hay
Aur Wo Chilla Rahi Hai:
“Meekay Bachaai Hamjaa
Meekay Bachaai!”
Hamja:
Julaika! Aon Natho Achi Sakno..
Dukan Te Bo Rush Hai!:-D
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa: yaar I Notice a very Impotant thingBanta:
Wht is dis?Santa: Jab railway Fatak Band hota hai
Tab TabTRain Jarur aati hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 pathan jahaz m 1 seet pr beth gaya aur wahan se uthne ka nam hi nhi le raha tha,logon ne bht minaten ki mgr wo na mana wo keh raha tha k khan ka zaban 1 hai hum apna faisla nhi badlega,to 1 shakhs aya aur usy kan m kuch kaha to faorn uthkr agli seet pr beth gya,log heran ho gay aur us shkhs se puch k tune usy kya kaha jo wo man gaya,
Admi ! Main kaha k khan ap kahan jaoge?to pathan ne kaha k dubai,to maine kaha k dubai ki seet agli h ye lahor ki seet
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
1 Pathan Ki Apny Bap Se Larai Ho Gai,
Pathan Ne Gusy Me Apny Bap Ki
Tasveer Uthai Aur Kabrstan Me Latka Di,
Aur Neechy Likh Dia?“Coming Soon”.
by Pak101.com (few years ago!)
Proffeser to stdnt-
what is attentn deficit hypractive disordr??
Stdnt-
jumbalakadi bamba! Holsga volsga...
Proffesr- i din't get u...
Stdnt- same here..!!
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan sharab peeta raha or rota raha.
Ek admi ne pucha:
"kya huwa khan sahab?"
Pathan: "jis larki ka nam bhulana chahta hon uska nam yad nahi aa raha&qu
by Pak101.com (few years ago!)