Tumne Dn me Chori Karne

Judge-Tumne Dn me Chori Karne Ki Himat kaise ki?

Chor- Mujhe is baat ka dar tha ki
Raat ko Mujhe akela Paakar Koi Loot na le..

by Pak101.com (few years ago!) / 1028 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Ab tumhara talak hua

Ek aurat:-jab tumhara talak hua tha tab to tumhara ek hi bachcha tha.ab 3 kaise?
Doosri:-who kabhi kabhi maafi mangne aa jate the.

by Pak101.com (few years ago!)
Hotel ka manager

Hotel K Manger Ne Bari Heriat Se Police Inspecter
Se Pocha
Ap Ko Kese Pata Chala K Hum Ne Bartan Dhone
Wale Badal Dia Ha ?
Police Fingure Print...=

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Tu Bhi To Saath Beth Kar Aya Hai

Auto Wala:
Saab!30 Rupee Hue
Sardar:
Le 15 Rupee
Auto Wala:
Saab,Ye To Baimani He
Sardar:
Abe Baimani Kaisi?
Tu Bhi To Saath Beth Kar Aya Hai

by Pak101.com (few years ago!)
A beggar

A beggar- ‘Oh sundari ! Andha hoon.
Sawa paanch rupya de de..
“Husband said 2 his wife- De de, tujhe sundari bola hai to har haal mein andha hai…”

by Pak101.com (few years ago!)
Height of Emotional Atyachaar

Height of Emotional Atyachaar-

GF- Mai ro ro k tere liye jaan de dungi

BF-Ok ro le jitna rona hai par 1 buket bhar k rona
mujhe nahana hai

by Pak101.com (few years ago!)
sardar ki chatri

Ek sardar ki chatri me hole tha,
kisine pucha, umbrellame hole kyun?
Sardar bola, Oye baarish ruk jayegi to pata kaise chalega

by Abdul Basit (few years ago!)
Hand some larke

Larki dosri larki se:yaar ye hand some larke kaise hote hain?~



2nd:pata nai behan me ne to khud wajid khan ka sire naam hi suna hai.

by Sabir shah (few years ago!)
Ek rangile ne apne girlfriend ke

Ek rangile ne apne girlfriend ke kuch jyada hi kareeb aane ki koshish ki.

GF : yaar, shaadi se pehle ye sab nahi.

Rangila : Don't worry, mein pehle se hi shaadi-shuda hu!!!

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Aur Pathar

Sardar ke sir se khoon nikal raha tha..

Doctor: Ye kaise hua ?

Sardar: Mai hathon se Pathar tod raha tha,to kisi ne kaha "Paaji kabhi to Dimaag istemaal kiya karo."

by Pak101.com (few years ago!)
Why Kareena did not marry Shahid?

Why Kareena did not marry Shahid? Bcoz she wanted a new surname after marriage. Not Kapoor agiain

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook