Fareeni ko impress karne ka tareeqa

Fareerni ko impress karne ka tareeqa.
~
~
~
~
~
~
is me bi intrested ho kia
kasam se bare shareef log ho.

by Sabir shah (few years ago!) / 800 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Santa opened a petrol pump

Santa opened a petrol pump, but not even one
customer went there. You know why?
Because he opened petrol pump on second floor..

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Mere Mohalley Wale Bohat Kanjoos Hein.

Pathan: Mere Mohalley Wale Bohat Kanjoos Hein.

Dost: Kiun?

Pathan: Sab Ne 14 Aug Manai Par Kisi Ne Qurbani Ka Gosht Nahi Bheja;-)

by hearthackervsgirls (few years ago!)
sharab 1 bimari he

sharab 1 bimari he jo samaj ko khatam kar deti he.to aao milkar is bimari ko jaldi khatam karde.1 botol tum katam karo 1 botol ham khatam kare.

by Pak101.com (few years ago!)
Bachcho kabhi sharab

Teacher:-bachcho kabhi sharab mat peena,jhooth mat bolna,kabhi nonveg mat khana,kabhi ladki ko mat chhedna.aur apne desh ke liye jaan de dena.

Ek bachcha:-de denge sir,sala aisi zindagi se to marna achcha hai.

by Pak101.com (few years ago!)
ketnay ka ticket lena hoga.

Aik larka apnay dost ko bata raha tha. Meray Abbu mein bari khubyan hain. Bahadur itnay hain jaisay sher, tandurust itnay hain jitna hathi aur aakhein to baz ki tarah teiz hain.

Doosra dost foran bola: agar hum in ko deikhna chahein to ketnay ka ticket lena hoga.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Hamara bhabi achi aurat nahi hai

Ek pathan apni bhabi ko khob mar raha tha!
Logon ne pucha k tum apni bhabi ko kyun mar rhe ho?

Pathan: Hamara bhabi achi aurat nahi hai.

Logon ne pucha tumhain kaise pata.

Pathan Bola:O Yara mein jis dost se bi puchta hun k tum kis se phone pe baat ker rahe ho ,Woh yehe kehta hai
TERI BHABI SE !!

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Anna : Mahangai kam karo

Anna : Mahangai kam karo ,
S. Pawar : Hum try karenge '
Anna : Pyar se bol rahe hai mehngai kam karo warna thappad mar ke bhi bol sakte hai
S. Pawar : Thappad se dar nahi lagta anna , anshan se lagta hai !!

by Pak101.com (few years ago!)
Girls Marks in Computer- : 99/100

Girls Marks in Computer- : 99/100

Don't Know How To Turn Off Computer Properly
and how to remove PEN drive safely )

Boys Marks In Computer:- 44/100

Knows how To HacK Computer ) :P :D

Boys Agree ?? = hit like ;) :P

by Pak101.com (few years ago!)
student

Studnt:
mis jb ap ko pata chal jata hoga
to bari sharmindagi hoti hogi na

by inayat khan (few years ago!)
Proffeser to stdnt

Proffeser to stdnt-
what is attentn deficit hypractive disordr??

Stdnt-
jumbalakadi bamba! Holsga volsga...
Proffesr- i din't get u...
Stdnt- same here..!!

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook