Husband: I think 0ur daughter
Husband: I think 0ur daughter iz in love....
Wife: Why do u think so???
Husband: She iz not askin' 4 pocket money Now-a-dayz....
by Pak101.com (few years ago!) / 828 views
Similar Jokes
Santa drves in 2 1-way & cross NO ENTRY board. POLICE : oye tainu NO ENTRY board dekha nahi kya?
Santa:"Oey! Mainu lagga ki aey flim poster hai!"
by Pak101.com (few years ago!)
Technology Has Its Own Limitations
Google May B D Most Powerful Search Engine
But It Can’t Search N Locate
D Chappal I Lost At Masjid Last Friday!
Ki Faida
by Mohammad Ali (few years ago!)
Santa:Y do u prefer prepaid connection over postpaid?
Banta:Prepaid me bahut fayda hai,
isme call k baad bill badhne ki bajaye kam hota hai... ;-)
by Pak101.com (few years ago!)
Boy; I love you
tum dunya ki sab sy khobsort larki ho
Girl;acha par tumhary pechy mujh sy bhe khobsort larki khari hy
Boy; mor k pechy dekhta hy par wahan koi ni hota
Girl;agr tum sach mein mujh sy payar karty to tm kabhi pechy na dekhty i hate you
Moral
Moral woral kuch ni bs bachi zara taiz nikli
.
by Shak (few years ago!)
Sardar Jie Calls Air India:
How Long Does It Take To Fly To Amritsar??
“Just A Second,”Says Receptionist.
“Thank You”.
Says The Sardar & Hangs Up:))
by Pak101.com (few years ago!)
Siasatdano Se Bhari Hoi Ek Bus
Driver Se Beqabo Hokar Pul Se Nichi Gir Kar Ek Keht Mai Ja Gusi. Kisan Ne Awaz Sunkar Ghar Se Bahar Aya Or Sari Siasatdano Ko Dafnaya..
2 Din Baad Police Wahan Ayi
Khasta Hal Bus Dekni Ke Baad Kisan Se Pocha “Kia Sare Siasatdan Mar Chuke The?
Kisan Ne Kaha Nhin G Kuch To Keh Rahe The Ki Wo Zinda Hai Magar Jinab Aap Ko To Pata Hai K
Siasatdan Kitna Jhoot Bolte Hain
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: I wish I was a newspaper
so I would be in Ur hands all day.
Husband: I too wish that u were
a newspapers so I could have
a new one everyday.
by Pak101.com (few years ago!)
ek bhera scooter start kar raha tha..
2 bhera:kya hua petrol khatm ho gaya kya ..
1 bhera :nahi petrol khatm ho gaya ..
2 bhera:mujhe laga ki petrol khatm ho gaya .....
by Pak101.com (few years ago!)
Pappu ki master se hui ladai,
Master ne kardi papu ki dhulai,
Pappu ka garam hua khoon,
Gaya kabristan or kabr pe master ki photo latka ke likh diya...
-COMING SOON- :
by Pak101.com (few years ago!)
Pretty Zinta : baba meri IPL Team haar rahi hai kya karun???
Nirmal Baba: jhappiyan dete ho players ko???
Preity Zinta: han baba
Nirmal Baba: apne players ko dena band karo opposite team walo ko dena shuru karo Kripa ho jaegi
by Pak101.com (few years ago!)