Santa drves in 2 1-way & cross
Santa drves in 2 1-way & cross NO ENTRY board. POLICE : oye tainu NO ENTRY board dekha nahi kya?
Santa:"Oey! Mainu lagga ki aey flim poster hai!"
by Pak101.com (few years ago!) / 916 views
Similar Jokes
Girl boy se bolti h tum kitne bhai bahen ho
Boy- hum 7 bhai bahen h
Girl - Q baap ko or kuchh kaam nahi tha kya
Boy ladki se bolta h tum kitne bhai bahen
Girl - hum 2 bhai bahen h
Boy - Q baap me dum nahi tha kya
by Tanveer Hussain (few years ago!)
When Some1 Touches U and U Don't Feel it, It's Ignorance.
When Some1 Touches U and U feel it, It's Love.
When Nobody Touches U and U Still Feel it, Bhag le beta "BHOOT" hai. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: Tumhe pyar karna nahi aata
Husband: To kya ye bacche internet se Download kiye hai?
Wife: Nahi ye to tumahare dost ke PEN DRIVE se liye hai!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Air hostes to pathan in plane khan sahb ap kia lainge
pathan.
Me neeche uter kar rakshaw loonga
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Pathan Ka ßaita Awaaz ßadal Ker Apnay Master Ko Çall Kerta Hy..
"Maira ßaita Aaj Theek Nahi Hy, Aaj Nahi Aa §Akta"
Master Awaaz Pehchan Ker Ghussay §Y ßola..
Tum Kon ßaat Ker Rahay Hou?
ßacha Ghabratay Huay: Mairay Abbu ßaat Ker Rahay Hain..
by Muhammad Zeeshan (few years ago!)
Judge: How can you prove you were not speeding your car?
Man: Sir, I was on the way to bring back my wife from her mother's home! Judge: that's all, case dismissed
by tanveer hussain (few years ago!)
Jab koi itna khas Ban jaye top funny sms
Uske Bare Me sochna Ehsas Ban jaye
To Mang lena khuda se use zindgi bhar k liye,
Isse pehle ki uski MAA kisi aur ki SAAS Ban jaye.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Boy1: Meet my Wife Tina
Boy2: Oh! I know her
Boy1: How?
Boy2: V were caught sleeping 2gethr
Boy1: Wat da hell ?
Boy2: during lecture In Physics class YAAR:-P
by Pak101.com (few years ago!)
Husband asks , “Do u know the meaning of WIFE??
“Without Information Fighting Every time”
Wife replies,” No, It means ,
“With Idiot For Ever !!!”
by Pak101.com (few years ago!)
Train mein 2 aadmi safar kar rahe the...
1st : Kahan se aa rahe ho?
2nd : Chandigarh se
1st : Wahan se toh mai b aa raha hu. Chandigarh
me kahan
se aa rahe ho?
2nd : Sector 41 se
1st : Wahan se toh Mai b aa raha hu ye btao Sector
41 mein
kahan se aa rahe ho?
2nd : Sector 41-A se
1st : Wahan se to Mai bi aa raha hu ye batao
Sector 41-A se
kis ke ghar se aa rahe ho?
2nd : Gautam sahab ke ghar se
1st: Wahan se toh Mai bi aa raha hu acha ye batao
kahan ja
rahe ho?
Aas paas k musafiron ne tang aa ke kaha aakhir
tum dono ho kaun..??
Dono aadmi : Hum dono bhai hain, bas time pass kar
rahe
hain :P :D
by Tanveer Hussain (few years ago!)