Santa:I know an engaged couple
Santa:I know an engaged couple who hav a prblm.Banta:Wat is d prblm
Santa:She wants 2 mary him wen he is not drunk he wont mary her wen he is sober
by Pak101.com (few years ago!) / 898 views
Similar Jokes
Innocent trick-
Kid to Mom- 10Rs dena, bahar 1 garib ko dene hai...
Mom- Kaha hai Garib.?
.
.
.
.
.
.
Kid- Bechara Bahar dhoop me Kulfiyan Bech raha hai...
by Pak101.com (few years ago!)
Patient: Doctor, I think I swallowed a pillow.
Doctor: How do you feel?
Patient: A little down in the mouth.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A girl and Sardar were in love
Larki: Sardar jee ap mairi bilkul parwa nahi hai!
.
Sardar: Oye Pagli ! pyar karnay walay kesi ki parwah nahi karay
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Train mein 2 aadmi safar kar rahe the...
1st : Kahan se aa rahe ho?
2nd : Chandigarh se
1st : Wahan se toh mai b aa raha hu. Chandigarh me kahan
se aa rahe ho?
2nd : Sector 41 se
1st : Wahan se toh Mai b aa raha hu ye btao Sector 41 mein
kahan se aa rahe ho?
2nd : Sector 41-A se
1st : Wahan se to Mai bi aa raha hu ye batao Sector 41-A se
kis ke ghar se aa rahe ho?
2nd : Gautam sahab ke ghar se
1st: Wahan se toh Mai bi aa raha hu acha ye batao kahan ja
rahe ho?
Aas paas k musafiron ne tang aa ke kaha aakhir tum dono ho kaun..??
Dono aadmi : Hum dono bhai hain, bas time pass kar rahe
hain :P :D
by Pak101.com (few years ago!)
Marez:doctor se mere danton main dard rehta hay or ab to danto main kerah bhi lag gya hay.bataye doctor sahib main kya karon?
Doctor….aap aik mahn tak ras or chay lein is ke alawa kuch na khayein .
Aik mahn tak marez rozana sirf or sirf chaye or ras par guzara karta raha magar aik din ras& khatam ho gye jis par marez ne socha ke chalo aj main sirf chaye pee leta hun.aaj guzara ho hi jaye ga.kal ras le aaon ga magar
kere ko acha na laga,foran bahir nikal kar kehne laga
Uncle aj ras nahi hay kya.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
SANTA- Tere kitne bachhe hain?
BANTA- 18
SANTA- Itne saare?
BANTA- Sasurji se wada kiya tha k unki beti ko kabhi khaali pet nahi rakhoonga ;-)
by Pak101.com (few years ago!)
Wife:ajji Sunta ho!
Ghr ma Namak Khatam ho Gaya ha,
Daal ma Kya dalu?
.
.
Husband:Dimag to hai hi nahi,
Naya Colgate Active salt daal day,
usmay Namak ha.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ranjha ne bansri bajai heer daur k aai,
majnu ne been bajai laila bhag k aai
aur hum ne seeti bajai wo apne abu ko le aai.
by Sabir shah (few years ago!)
Pathan by mistake sea me gir gaya…. Doobte doobte uske hath me fish aayi….use pakar kar bahar pheka aur bola Ja tu toh apni jan
bacha le…
by Pak101.com (few years ago!)
Pagl khany me sb Pagl dance kr rhe thy 1 pagl khamosh betha tha
Doctr ne socha ye pagal thek ho gya hy
Doc:tm khamosh Q bethy ho?
Pagl:bewaquf main ‘Dulhan’ hon
by hearthackervsgirls (few years ago!)