Santa:I know an engaged couple

Santa:I know an engaged couple who hav a prblm.Banta:Wat is d prblm

Santa:She wants 2 mary him wen he is not drunk he wont mary her wen he is sober

by Pak101.com (few years ago!) / 898 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Innocent trick

Innocent trick-

Kid to Mom- 10Rs dena, bahar 1 garib ko dene hai...
Mom- Kaha hai Garib.?
.
.
.
.
.
.
Kid- Bechara Bahar dhoop me Kulfiyan Bech raha hai...

by Pak101.com (few years ago!)
Swallowed

Patient: Doctor, I think I swallowed a pillow.
Doctor: How do you feel?
Patient: A little down in the mouth.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar


A girl and Sardar were in love
Larki: Sardar jee ap mairi bilkul parwa nahi hai!
.
Sardar: Oye Pagli ! pyar karnay walay kesi ki parwah nahi karay

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Do Admi Train Par

Train mein 2 aadmi safar kar rahe the...

1st : Kahan se aa rahe ho?
2nd : Chandigarh se
1st : Wahan se toh mai b aa raha hu. Chandigarh me kahan
se aa rahe ho?

2nd : Sector 41 se
1st : Wahan se toh Mai b aa raha hu ye btao Sector 41 mein
kahan se aa rahe ho?
2nd : Sector 41-A se

1st : Wahan se to Mai bi aa raha hu ye batao Sector 41-A se
kis ke ghar se aa rahe ho?

2nd : Gautam sahab ke ghar se
1st: Wahan se toh Mai bi aa raha hu acha ye batao kahan ja
rahe ho?

Aas paas k musafiron ne tang aa ke kaha aakhir tum dono ho kaun..??

Dono aadmi : Hum dono bhai hain, bas time pass kar rahe
hain :P :D

by Pak101.com (few years ago!)
doctor se mere danton main dard rehta hay

Marez:doctor se mere danton main dard rehta hay or ab to danto main kerah bhi lag gya hay.bataye doctor sahib main kya karon?

Doctor….aap aik mahn tak ras or chay lein is ke alawa kuch na khayein .

Aik mahn tak marez rozana sirf or sirf chaye or ras par guzara karta raha magar aik din ras& khatam ho gye jis par marez ne socha ke chalo aj main sirf chaye pee leta hun.aaj guzara ho hi jaye ga.kal ras le aaon ga magar

kere ko acha na laga,foran bahir nikal kar kehne laga

Uncle aj ras nahi hay kya.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Tere kitne bachhe hain?

SANTA- Tere kitne bachhe hain?
BANTA- 18
SANTA- Itne saare?
BANTA- Sasurji se wada kiya tha k unki beti ko kabhi khaali pet nahi rakhoonga ;-)

by Pak101.com (few years ago!)
Wife:ajji Sunta ho

Wife:ajji Sunta ho!
Ghr ma Namak Khatam ho Gaya ha,
Daal ma Kya dalu?
.
.
Husband:Dimag to hai hi nahi,
Naya Colgate Active salt daal day,
usmay Namak ha.

by Mazhar Khan (few years ago!)
Hum kia karen.

Ranjha ne bansri bajai heer daur k aai,

majnu ne been bajai laila bhag k aai

aur hum ne seeti bajai wo apne abu ko le aai.

by Sabir shah (few years ago!)
Pathan by mistake sea me gir

Pathan by mistake sea me gir gaya…. Doobte doobte uske hath me fish aayi….use pakar kar bahar pheka aur bola Ja tu toh apni jan
bacha le…

by Pak101.com (few years ago!)
sb Pagl dance kr rhe

Pagl khany me sb Pagl dance kr rhe thy 1 pagl khamosh betha tha
Doctr ne socha ye pagal thek ho gya hy
Doc:tm khamosh Q bethy ho?
Pagl:bewaquf main ‘Dulhan’ hon

by hearthackervsgirls (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook