choti choticheezein
Santa: Zindagi mein bahut si aisi choti choti
cheezein hain jo bahut bada dard de jati hain
Banta: Wo kaise?
Santa: agar yakin na ho to alpin per baith kar
dekh.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 806 views
Similar Jokes
Muqadar main raat ki nend nahi to kya hua…
Hum bhi muqadr ko dhoka de kar din ko so jatay hain..
(‘,’)/ Oh my God
<) ( I am SO INTELLIGENT NA
_/ \_
by khalid hussain (few years ago!)
Mosquitoes Have Been Biting Sardar For The Whole Night
He Got Irritated
Stood Up Drank Poison And Said…
Ab Kaato Saalo, Sab Maro Gay!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Memon Apne Kamre Ko Paint Ker Raha Tha..
Us ne Sirf Chhat Ko
"White" Paint Kiya..!
Aur
Baqi Deewaron Pe Likh Diya..
.
.
.
.
.
.
.
.
."Same As Above":
by Pak101.com (few years ago!)
Wife bathroom se naha ke nikli to Santa use ghur
raha tha!
Wife romantic hokar:
Kuch karne ka irada hai kya?
Santa 2 thappad maar ke bola:
Mere garm pani se kyu nahay
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 pathan ne molvi ko bohat maara,
kisi ne pucha kyn maara.
PATHAN: ye kehta he tamam muslman jannat ka mazay lenge,
jannat tou hamara bewi ka nam hai¦
by Pak101.com (few years ago!)
Santa ne 1 raah Chalti ajnabi Ladki se kaha-Aapne pehchana Mujh ko?
Ladki-nahi
Santa-mai wahi hu jisko Aapne parso bhi nahi Pehchana Tha...!!
by Pak101.com (few years ago!)
manish ko uska sasur jute maar raha tha anish : Kyu maar rahe ho ise? Sasur : Maine ise Hospital se SMS kiya.Tum baap ban gaye ho. Isne apne sare friends ko forward kar diya.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Mene Kal SANIA MIRZA Se Phone Pe Baat Ki
Banta: That’s Great Yaar..
Usne Kya Kahaa..??
Santa: Usne Kaha WRONG NUMBER
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher to Sardar: What is Number “Seven” , Even or Odd
Sardar: Even
Teacher: How can you make seven even?
Sardar:Remove the ‘S’!!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Wo konsa 1 mazak he Jo salo pehle b studnts karte the,
aaj b karte hai or qayamat tak karte rahenge
?
?
Bahut masti ho gayi yar
ab Kal Se Seriously Padai karnge
by Pak101.com (few years ago!)