Wife Se Pichha Chudvane Ka Asaan Tarika
Ek Aadmi Ki Lottry Lagti Hai Wo Khush Ho Kar
Ghar Jata Hai Aur
Patni Se Puchhta Hai.
Pati Khushi Se: “Mujhe Lottry Lage To Tum Kya
Karogi?”
Patni: “Aadhe Paise Leke Hamesha Ke Liye Tumhe
Chhod Ke Mayeke Chali Jaungi”
Pati Gusse Se: “Aaj Meri 50 Rupaye Ki Lagi Hai Ye
Le 25 Aur Nikal Le“
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1048 views
Similar Jokes
1 larki rasty se jaaa rahi thi side se achanak bike nikli
Larki - Aby Oye maarega kya
Boy - mood to nahi hai, par degi to maar lunga.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Smart answer given by a student when teacher asked him:
"How can we keep your notebook clean?
Student - By not doing any home Work .....:P :
by tahir bashir (few years ago!)
Koi…
Galti
Ghhustakhi
Wagaira
Ho
Gai
Ho
Tou
Is
Akhri
Mahenay
Me
;
;
;
;
Mujh
se
Mafi maang lo
Q
k
;
Me aaj achay mood mai hoon
by Mazhar Khan (few years ago!)
Saas ki demanad larki khobsurat ho,ameer ho ,parhi likhi ho,kam umer ho,ghar k kam kaj me maher ho,
larki ki demand :saas na ho,
by Sabir shah (few years ago!)
Pathan: Maa hum bara ho kr pilot bane ga Maa: beta muje kaise pata chalega k ye mere betay ka jahaz ha???… Pathan(bara soch kr): hum guzarate waqt ghar pe bomb phenk dia kare ga
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa:-Yaar Ans sheet pe kya likhun??
Banta:-Yehi Ki
"IS SHEET PAR LIKHE GAYE ANS KALPNIK HAIN JINKA KISI BHI BOOK SE KOI SAMBANDH NAHIN HAI"
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar To Sardarni:
“Jaldi Roti De Ajj 4 Wajjay Khotyan Di Race Ay,
Main Othe Jaana Ay”…
Sardarni:
“Bus Rein Diyo,
Turya Jaanda Nai,
Tay Race Lao Gay”.
by Pak101.com (few years ago!)
Girl- Ladka kaisa he..?
Brother-Ladka achha he,Engineering kiya he,
Dikhne me FILM ka HERO Lagta he..!
Girl : kaun si FILM ka HERO ?
by Pak101.com (few years ago!)
Interviewer to Millionaire: To whom do you owe your success as a millionaire?”
Millionaire: “I owe everything to my wife.”
Interviewer: “Wow, she must be some woman.
Interviewer: “What were you before you married her?”
Millionaire: “A Billionaire”
by Abdul Hannan (few years ago!)
Dr:agr tm meri dawai se theak ho gae to ap mujhe kia du ge
mareez:me qabren khodta hun ap ki qabar faree khod dun ga.
by Sabir shah (few years ago!)