hamaare shantabai
Patni: dekhoji, hamaare shantabai ki pati, usko khush rakhne ke liye, har hafte movie pe le jaate hai. aap kyu nahi karte ho aise?
Pati: arey, maine bhi shantabai ko movie ke liye bulaaya. lekin usne manaa kardi. isme meri kya galti hai?
by Pak101.com (few years ago!) / 1026 views
Similar Jokes
Ajj Mare Wife Nay Muj Ko Bohat Maraa ……!
Iss Nay Muj Say Poucha Ka Shaadi Ka Baad
Aghar Main Maar Gahee Too Tum Kia Karoo Gai
Main Nay Kaha Janoo Main Pagal Hoo Jahoo Ga
Too Iss Nay Kaha Sach Matlab Tum Dosri Shaadi Nahi Karoo Gai
Main Nay Kaha Ka Main Too Pagal Hoo Jahoo Ga
Aur Pagal Kuch Bhi Kar Sakta Hai
Bass Iss Baat Per Iss Nay Bohaat Mara Muj Ko
by Pak101.com (few years ago!)
Husband: Today is sunday & I have to enjoy it. So i bought 3 movie tickets. Wife: why three? Husband: 4 u and ur parents.
by khalid hussain (few years ago!)
Girl_ darling hamaare pyaar ke baare mai kisi ko mat btana
Boy_ tere bhai ko zarur btaunnga .saala kehta tha koi koi kutti hee hogi jo mujh se pyaar kregi..
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: Zara Mujay Apna Mobile Dikhana.
Husband: Wait,
Us Ko me on To Kr Lu.
Delete Videos
Delete Pictures
Delete Private Folders
Delete Nmbers
Delete All Messages
Delete Delete Delete Delete Delete Delete .
Format Memory Card .
Yeh Lo… .
Wife: acha 10 Baj Gaye Hn… Bs Time He Dekhna Tha, THnX
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1k ladke ke chere pr infection ho rha tha toh
uske dad ose doctor k paas le gye..
checkup krne k baad doctor bola..
apni gf ko bolo lipistik ka brand change kare..tume Lakme se Allergy h
by Pak101.com (few years ago!)
Qabr Ma Frishte 1 Admi Ko Mar Rahe The Phr Bhi W0 Hans Rha Tha
Frishte Na Wja P0chi
To Usne Kha Ke:
Mai Khudkash Hamla Mai Mra Hu
Ye Sir Mera Ha 0r Jism Kisi Or Ka
by Pak101.com (few years ago!)
Fred had been on a camping trip for a few days.
Did your tent leak?' asked his dad when he
returned.
Only when it rained,' said Fred.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
be-izzati
or biwi
ek jaisi hoti hein..
achi tab hi lagti hay, jb doosray ki ho. :-
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Girl-Wo SMS pe SMS Kr rha Tha
Maine Kaha
Aaj Itna Pyar KisLiye
Boy-Ye Pyar Nhi Pagli
Kal msg Pack ki Expiry He Isliye.
by Pak101.com (few years ago!)
Husband calls his wife
Nokrani ne call uthai
Husband: Begam se baat karwao
Nokrani: Woh tu sahab k sath so rahi hain
Husband: Sahab tu main hon Nokrani: Tu main kya karon Husband: Dono ko maar do After killing Nokrani: Lashon ka kya karon
Husband: Ghar k pechay naddi may phenk kr bhag jao
Nokrani: Ghar k pechay tu naddi nahi hai
Husband: Tu kya yeh 3530399 number nahi hai
Nokrani: Nahi
Husband: Sorry wrong number :-D
by hearthackervsgirls (few years ago!)