Attitude Of Management
Attitude Of Management
.
.
Student At Exam:
.
.
.
.
.
SIR: “Kuch Kiya Bhi Hai Ya Aise Hi
Aa Gaye.??
.
.
.
.
.
STUDENT: Sir Breakfast Kar ke Aaya
Hun Aur Aap?
by Mazhar Khan (few years ago!) / 977 views
Similar Jokes
Sardar: Aao Race Lagatay hain, Jo haara woh ek hazaar rupay dega.
Pathan: Lekin Mujhe Rasta nahi Maloom.
Sardar: Bus Tum meray peechay peechay aatay rehna.
Pathan: Thanks Yara..
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Bihari cycle chalate aur gungunate hue kahin ja raha tha aur raaste mein ek aurat se takra baitha.
Aurat chilla kar boli: Break nahi maar sakte they kya ???
Bihari: Poori cycle to maar di, abhi break maar kar kya faeda.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar on phone:
Doctor my wife is pregnant. She is having pain right now.
Doctor: Is this her first child?
Sardar: No this is her husband speaking !!!Sardar on phone:
Doctor my wife is pregnant. She is having pain right now.
Doctor: Is this her first child?
Sardar: No this is her husband speaking !!!
by Mazhar Khan (few years ago!)
Anna : Mahangai kam karo ,
S. Pawar : Hum try karenge '
Anna : Pyar se bol rahe hai mehngai kam karo
warna thappad mar ke bhi bol sakte hai
S. Pawar : Thappad se dar nahi lagta anna , anshan
se lagta hai !!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
BUSH:
Humary pass
Britny
Julie Robert
Anjelina Joli
sab ha!
Tumre pass
kya hay?
MANMOHN SINGH:
Humary pass Imran Hashmi he!
Bhej do sab ko
by Abdul Sami (few years ago!)
A Sardarji went to toilet ten times within half-an-hour.
Somebody asked,“Sardarji aapko chain nahin hai kya?”
Sardar : Hai to sahi, par khul nahin rahi!
by Pak101.com (few years ago!)
BOY: Bada mushkil hai TEACHER se pyar karna..
Friend: Kyon??
BOY: Loveletter bheja tha... 7 mistakes nikal di..
by Pak101.com (few years ago!)
1 Arbi Bath Room me phone pr BAT kr ra tha,PATHAN ne suna to andar jakr arbi ko boht mara, logo ne pucha to Bola. ye kameena Bath Room me TILAWAT kar rha ta.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Santa radio lekar potty karne gaya
Banta: kaise rahi dost ?
santa: saale ain waqt pe VANDE MATRAM bajne laga..khade khade hi nipatana pada..
by Pak101.com (few years ago!)
Why Gove
ment do NOT
allow a Man to MARRY 2 Women.
Because per Constitution,
you can NOT BE PUNISHED TWICE
for the same Mistake.
by Abdul Sami (few years ago!)