Watch &Amp; Wife
What is the difference between WATCH & WIFE .........
Ek bigadti hai to bandh ho jati hai......
Doosari bigadati hai to "SHUROO' ho jati hai
by Pak101.com (few years ago!) / 889 views
Similar Jokes
3 charsi motorcycle per ja rahe the
Darmyan wle ko AWAZ sunai di
““““ thaaaaaa ““““`
Usne apne aagy wale se pocha
“Goli tenu vajji a?”
usne kaha ‘nai’.
usne apne peechy wale se pocha
“te fer Goli tenu vajji a?”
wo b bola ‘nai’
Wo Khud neechy gir gya:
“Le fer Menu e vajji oou”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek Chuha (Rat) Sharab K
Glass Me Gir Gaya...
Wahan Se Ek Billi Guzar Rhi
Thi To Chuhe Ne
Billi Se Kaha K
Mujhy Yahan Se Nikalo
Phir Chahy Mujhy Kha
Lena.
Billi Ne Laat Mari Or Glass
Gira Diya.
Chuha Nikal Kr Bhaga Or Bil
Me Ghus Gya
Billi Na Kaha : Jhooty,
Dhokybaaz, Tum To Keh
Rahy Thy K Mujhy Nikalo,
Beshak Mjhy Phir
Kha Lena...
Chooha Muskuraya Or
Bola : Jaan Naraz Mat
Hona, Us Waqt
Main Sharab K Nashy Me
Tha..
by pinkey (few years ago!)
Ik Admi Ki Wife Margai
Dost Usko Chup Karane K
Bad-Tuje Kuch Chahiye?
Admi-Jaldi Laptop Le Aa
...
Dost-Q?
Admi -Facebook Pe Status Change Karke Single Krana Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Circuit: Bhai bole tu idhar aane ko kya bolnay ka?
Munna: Come Here.
Circuit: Bhai phir udhar jaane ko kya bolthay ka?
Munna: Pehle udhar jaaneka phir bolneka come here.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar on phone: Doctor my wife is pregnant.
She is having pain right now.
Doctor: Is this her first child?
Sardar: No this is her husband speaking.
by Asim Raza (few years ago!)
pathan used to go to college with his donkey...
After few years he had to go alone...
Why?
Because the donkey graduated...!!
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
santa- soch raha huin ki usa ghum aauin, kitane paise lagenge.
banta- kuch bhi nahi
santa- wo kaise?
banta- sochane ke paise nahi lagate.
by Pak101.com (few years ago!)
When a woman says, "What?"
It's not that she didn't Hear you..
It's that she's Giving u n opportunity to change what u Said..! :-D
by Mazhar Khan (few years ago!)
Fakeer:Maaji Bhukha Hu, Khuda Ke Naam pe Khana De Do
Maaji:Khana Abhi Nahi Paka
Fakeer:FaceBook Pe RAHIM
CHACHA k Naam Se Hu
Pak Jaye To update kar dena..
by Pak101.com (few years ago!)
Ek baar ek teacher ki posting....ek adiwasi (tribal) area ke school me ho gyi
Teacher: hello students sabse pehle mujhe ye batao
k mere aanay se pehle wale teachers kaise the.....?.
... .
.
.
.
.
.
Poori class ek saath : Madam....very delicious.
by Pak101.com (few years ago!)