One day a pathan was thinking

One day a pathan was thinking about a matter.

He thought again and again.

He fainted with the burden of thought.

What he was thinking?

He was thinking

If my sister has two brothers then why I have one.

by Pak101.com (few years ago!) / 932 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Classic Insult

Classic Insult :
.
AIEEE result declared..
Boy message his rank to his
Girlfriend..
..
.
.
.
.
.
Girl replied : Ye kya ? Naya number
liya hai kya ?

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan

Pathan: P.C.O kahan hai?
Aadmi ne ishara kar k bataya.
Pathan P.C.O me gaya, pocket se mobile nikala or baat kr k bahir aa gaya.
Aadmi ne poocha “jab aap k paas mobile tha to aap PCO main kyun gae”
Pathan: Mere dost ne kaha tha k PCO se phone karo ge to paise kam lagain ge :-

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Responses Of Kiss

Responses Of Kiss;

American Girl
Kiss Me In front Of Everyone,

Indian Girl
Lets Go In The Corner And Kiss Me

Pakistani Girl: Jaldi Kro,
Light NA AAJAYE..;-)

by Pak101.com (few years ago!)
20 saal tk meri koi olad ni hoi

1st srdarni : 20 saal tk meri koi olad ni hoi

2nd srdarni: tey fer tu ki kita?

1st: Fer main 21 saal di hoi tey abay ne mera viah kr dita, tey fer olad hoi:

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Jannat Aur Molvi

Aik aurat jannat kai farishtay sai boli: era nikah mere duniya wale shohar sai karwa do

Farishta bola: nikah to karwa doon pehlay koi molvi to jannat me aaye.

by Pak101.com (few years ago!)
Aik Mashwara

Nokari aur larki
tab tak na choro
jab tak
koi dusri na mile
warna pachtao ge.

by Sabir shah (few years ago!)
Santa-Tum Meri Shadi Me Aaoge Na?

Santa-Tum Meri Shadi Me Aaoge Na?

Banta-Mai Un Logo Me Se NahiJo MusibatKe Waqt Dost Akela Chhod De.Main Zarur Aaunga

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Dudh ke saath do roti

Santa: Dudh ke saath do roti kha raha tha
guess why?

kyonki Doctor ne kaha tha halka khana lena hai jaise Dudh, Double Roti

by Pak101.com (few years ago!)
The ticket

A Ticket Collector In A Train Fines Rs400 For No
Ticket
He Chrgd 1st Girl Rs300
Who Wz Wearing Sleevless
Rs200 To 2nd Who Wz Wearing Sleevless & Backless
Rs100 To 3rd Who Wz Wearing Sleevless Backles & A
Mini Skirt
He Chrgd Rs 0 To The 4th One
Why?
Dirty Mind!
She Had The Ticket:-)

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Apney Husband Ki Cheque Book.

Aik Aadmi Ki Biwi Sey Sawal Kia Geya
Key Aapko Konsi Book Sab Sey Ziada Pasand Hai?


Biwi:
Apney Husband Ki Cheque Book...

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook