Ek baat hamesa yaad rakhna..
Ek baat hamesa yaad
rakhna..
2 cheeje kismat walo ko milti Hai..
.
1) Samose ke sath extra chatni...
Aur
2) without boyfriend wali acchi patni....!
by Pak101.com (few years ago!) / 1086 views
Similar Jokes
In A Cricket Ground
Security : Cricket Match Is Over Now,
Why R U Stil Sitting?
Sardar : Oye Yaar
I Am Waitin For Highlights!
:-)keep smiling:-)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy & girl playing Ludo.
BOY: Agar 1,2,3,4 ya 5 aya to I’ll kiss U.
Girl: What?
Acha aur agar 6 aya to?
Boy: Kabi Ludo nai kheli kya.6 aya tu dubara bari
by hearthackervsgirls (few years ago!)
10th class ka student : Mein fail hona chahta hu
Dost : Kyun?
Student : Papa ne kaha hai ki 1st aaya, to science dilvaunga, 2nd aaya to arts, fair hua to shadi kara denge!
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Bhai sahab 1 kala bulb dena.
Storekeeper: Aap kaley bulb ka kia karainge?
Pathan: Dopaher me soney k liye andhera karna hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher: Es mohawary ko estimal karo "mun mai pani aana"
.
Pathan Student: Jaisy hi mai ne Nal ko mun laga ke Nal chalu kia, tu mairy mun mai pani agia
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
1 dafa 1 chor ne apni mangetar ko sonay ka set dia
Mangetar ne khush ho k pocha is set ki kemat kia
hai?
Chor ne jawab dia....:
Teen Sal Qaid e Bamushakat...!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
It was Jim's birthday, and he was considered to be an "old man" by his friends standards. So, to liven him up a bit, Jim's friends decided to give him something special for his birthday. They bought him a hooker.
The call girl, as she preferred to be called, went to his house and knocked on the door. When Jim answered, she said "Hi I'm your birthday present!"
Startled, he asked "What am I supposed to do with you?"
"I'm yours for super sex," she answers.
So Jim replied "Well, I'm 75 years old so I'll have the soup."
by Pak101.com (few years ago!)
Ultimate lines by a brokn heart: wo mujhse mil kar itna roi ki
.
.
.
.
.
.
uski naak ka bulbula dekh ke meri hassi nikaly gayi
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Aadmi ki Ammi ke CNIC per Bevah Likh Diya Gaya:
Woh Admi Gusse Main Apne Baap K Saath Nadra ke Office Gaya.
Aur Pathan Manager ko Bola Isay Sahi Kar K Do.
Pathan Manager ne Pistol Nikali Or uske Baap ko Maar Diya.
Aur Bola Ye Lo Sahi Ho Gaya.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Rat Ko 2 Sharabiyon Ne Talaab me Chand Ki Parchhayi Dekhi.
1st- Ye Kya Hai?
2nd-Abe Ye Chand Hai.
1st-Sale Ghar Chal Hum Mazak Mazak Me Chand Par Phch Gaye.
by Pak101.com (few years ago!)