Ek baat hamesa yaad rakhna..
Ek baat hamesa yaad
rakhna..
2 cheeje kismat walo ko milti Hai..
.
1) Samose ke sath extra chatni...
Aur
2) without boyfriend wali acchi patni....!
by Pak101.com (few years ago!) / 1085 views
Similar Jokes
Pappu: Sir English Ke Teacher
English Me Baat Kerty Hen Aur
Urdu Ke Teacher Urdu Me..
.
Magar Aap Math Ke Teacher
Ho Ker Urdu Me Baat Q Kerty Hen.??
Teacher: Ziyada 3,5 Mat Ker Aur
9,2,11 Ho Ja. Warna
6 Ke 36 Nazar Aaen Gy Aur
32 Ke 32 Bahar Aa Jaen Gy..
Pappu: Sir Aap To
Urdu Me Hi Baat Karen,,
,
Math To Zaleel Ker K Rakh Deti Hai.. :-D
by Pak101.com (few years ago!)
Mouse To Elephant: 2 Din K Liye Apni Kameez Dena. Elephant: "Ha....Ha....Ha..... Pehney Ga Kya ??" Mouse: Nahe,Beti Ki Shadi Hay, Tent Lagwana Hay..
by Pak101.com (few years ago!)
Husband : Janu Tumhari Neck Pe Ajeeb si Cheez Lagi Hui Hai Jisy Dekh Kar Khoof Ata Hai
.
.
.
.
.
Wife : Vo kya ???
Husband : Tumhara Mun!! ;p ;D
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan 2 Doctor:
Poray Jism Main Kaheen Bhe Ungli Lagaon
To Bohat Dard Hota Hai.
Doctor:
Suggested Full Body XRay
When He Checked XRay ,
He Found Frecture In His Ungli.
by Abdul Hannan (few years ago!)
AMERICAN: can u swim?
PATHAN: no.
AMERICAN:dog is better than you because it swims.
PATHAN:can you swim?
AMERICAN:yes.
PATHAN:what is the difference btween u and dog?
moral:PATHAN B AQAL KI BAAT KAR SAKTY HEIN..
by sarmad abbas (few years ago!)
Super Bezti =D
Larki:
Mera bag 2500, sandal 2200 aur suit 3000 ka hai.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Larka:
bs karo, pehlay apnay sir par dupatta sahi kr lo
5 rupay wali HAIR band nazar aarahi hai..:p
by Tanveer Hussain (few years ago!)
The Most Cute Sentence by a Kid
Written over his Maths Book.
"Dear Maths,
Please Grow UP And Start Solving Your Problems Yourself."
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Khudkushi per taqreer kar raha tha.
Jazbati ho kar kehne laga,
Khudkushi Haram hai,
Zulm hai,
Gunah hai,
Is se behter hai ke insan apne aap ko Goli maar de...
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher: Stand up. Tell Me Two
Pronouns…?
.
.
.
.
.
.
Student: Who..?? Me..??
Teacher: Very Good . Sit Down
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan: Bhai Sahb Saddar Bazar konsi Bus jayegi?
Admi: 23 number
.
1 ghanta baad wo admi wapis aya tu dekha Pathan udhar hi khara tha
Admi: Khan Sahb tum gaye nahi??
.
Pathan: Bas yar 20 Bus guzar gayi hai, sirf 2 owr bhi guzar jaye tu 23wien ajayegi, phir jawonga
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)