Pathan n Sardar
Pathan: Aao Race Lagaty Hain
Jo Haara Wo Ek Hazar Rupe Dega
Sardar:
Lekin Mujhe Rasta Nahi Maloom
Pathan: Bus Tum Meray Peechay Peechay Rehna
Sardar: Thanks Yar
by Mohammad Ali (few years ago!) / 968 views
Similar Jokes
shehzada saleem: humari amma aur abba humse
aitna pyar karte tahe k humare sone tak
humare pass baithe rahte aur hum phir bhi na sote.
wazeer: isiliye to aap iklote rah gaye.
by Pak101.com (few years ago!)
A New Poster Outside The Bank For the Year 2015. . .
Petrol & CNG Loans Available Here:-D
by Pak101.com (few years ago!)
Police:Instead of hospital why did u take ur wife to COMEDY MOVIE during pregnancy
Sardar: ALL the child were crying when they born
I want my child to laugh so i take my wife TO CINEMA
by tanveer hussain (few years ago!)
A pathan was dancing in his home.
His wife asked that why is he dancing?
He said that I have taken the syrup (liquid medicine), but forget to shake it….
Now I’m shaking it
by Pak101.com (few years ago!)
Santa's son:
Papa agar aap ko 10 Rs aur 5 Rs raste mein pade miley to aap kaun sa note uthaoge?
Santa : 10 Rs ka
Son: Isliye aap per joke bante hain...
Dono bhi to utha saktey the na...
by Pak101.com (few years ago!)
Banta: What is the difference between a nail and a
boxer? Santa: One gets knocked in the other gets
knocked out.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Husband: Today is Sunday & I have to enjoy it. So i bought 3 movie tickets.
Wife: why three?
Husband: 4 u and ur parents.
by tanveer hussain (few years ago!)
Doc: Aapko kya problm ha?
Mreez: Patlay motion
doc: Kitne ptlay?
Mrez: Boohat ptlay
doc: phir b kitne?
Mrez: Itne k Aap us se kulli kr sakte hein.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Girl To Boy:” Jannu Koi Aisi Baat Kaho, Jis me
Dukh Bhi Ho aur Khushi Bhi..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Boy:” You r so beautiful aunty ji
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Pathan Mobile Franchise Mein Job Interview K Liay Gaya
.
First Question K Answer Pe He Usko Maar K Bhaga Diya Gaya.
.
Quiz: Which Is The Most Popular Network?
.
.
Pathan: Al-Qaeda
by hearthackervsgirls (few years ago!)