Psychology ka practical ho raha tha
Psychology ka practical ho raha tha.
Professor ne 1 Chuhe k liye 1 tarf CAKE aur dusri trf CHUHIYA rakh di.
Chuha fouran Cake ki trf lapka.
Dusri bar Cake ko badal kr ROTI raki.
Chuha Roti ki trf lapka.
Is tarah kai bar food-item badle magar Chuha hr bar food ki trf bhaga.
Profesr: Bas, sabit ho gya ki BHUKH hi sbse bdi taqat h.
Itne me last row ki bench se awaz aai
Sir, 1 bar Chuhiya badal k bhi dekh lo,ho skta h wo uski “BEHAN” ho
by Pak101.com (few years ago!) / 1044 views
Similar Jokes
Teacher :shalwar k nare ko english me kia kehte hain?
Pathan:P.H.D
teacher:is ka kia matlb hai?
Pathan:pajama holding device.
by Sabir shah (few years ago!)
Aik admi party mein gay aur apne family ka taruf angreze mein kuch es terah kera rahe:
I am Sardar and she is Sardarnee. He is my kid and she is my kidney.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Aik sudent ne hostel se apny baap ko khat likha
no money
_
no funn
_
your son
baap ne jawab me likha
how sad
_
very bad
your dad
by Sabir shah (few years ago!)
Exam main fail honay pay dad ne sirf itna kaha..
.
.
.
.
...
.
.
.
.
.
big boss chate hain ki aap apna cell phone aur laptop hame de...:O :D
by Tayyab Mughal (few years ago!)
Pati ghar pahuncha to patani ne goshana
ki – maine aaj naukarani ko nikal diya hai.
Pati udas hokar – Are, use ek mauka to
diya hota.
Patni(Pati Se) – Per mai aapko koi mauka
nahi dena chahati.
by Pak101.com (few years ago!)
PUPIL: I plan to do absolutely nothing for the next
three months.
TEACHER: That should be easy You've had nine
months of practice doing that in school.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A Sardar dragged out 6 people live from a burning house
Still he was sent to Jail
.
Why?
Because all of these 6 were Fire Brigade Staff
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Santa: I have swallowed a Key.
Doctor: When?
Santa: 3 months back!
Doctor: What were you doing till now?
Santa: I was using duplicate key, now I have lost it too.
by Pak101.com (few years ago!)
Husband From Wife:
Did U Have Any Boy Friend Before Marriage?
Wife Silent
Husband:Main Is Khamoshi Ko Kya Samjhoo? Wife:Abey Ginne To De..?
by Pak101.com (few years ago!)
“Sheikh ki wife:
Agar main marr gai to kitne arse baad shadi kro gey?
Sheikh:
Meri koshish hogi k kulown wali Biryani mein Valima bhi ho jaye
by hearthackervsgirls (few years ago!)