Double heart attack

Double heart attack msg by a boy to a girl:

1st msg: Lets break up now , Sub khatam.
.
.
... .
2nd msg:Sorry , sorry , sorry ! That was not for U !!!!!!!!! :-p :-D

by Pak101.com (few years ago!) / 910 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Maths teacher

Maths teacher: If you have 12 chocolates and you give
5 to Priya,
3 to Sonia and
2 to Neha
then what will u get????

....

.....


......


......

Kid: 3 New Girlfriends Mam!!!

by Pak101.com (few years ago!)
1st Friend : My wife converted me

1st Friend : My wife converted me to religion.

2nd Friend : Really?

1st Friend : Yes. Until I married her I didnt believe in hell.

by Pak101.com (few years ago!)
Ek dost apny friend say:

Ek dost apny friend say:
Yar suna hai tum apni bivi k sath bartan dhoty ho.?

Dost:
To kiya hua, Wo bhi to mere sath rotiyan pakati hy.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Mera Naam Badal Dena

Girl: Papa 1 Larka baar baar mujhe I LOVE YOU Bolta Hai.

Kya Karon?
Papa: Beta Us se shadi kar le.

Zindagi Main agar dobara bol de to Mera Naam Badal Dena. :-)

by Pak101.com (few years ago!)
sent message

Sundar Baught A New Mobile.
Sundar: Oyee yeh sent message kya hota hai
Mohan: Jis message mein khushboo ho usse sent message kehte hai.

by Abdul Hannan (few years ago!)
1 pathan angoor bech raha tha

1 pathan angoor bech raha tha mgr keh raha tha aaloo le lo aaloo.
2sry admi ne kaha khan saab ye to angoor hai.
Pathan. Chup ho jao warna makhia aa jayn gi.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Wat's ur Dad name

Man- Wat's ur Dad name
Boy- His Name is LAUGHING
Man- Ur Mother's Name
Boy- SMILING
Man- U must b Kidding
Boy- No, Dat's my Brother I m Joking

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Apni shadi nu 5 saal

Chaudry: . Apni shadi nu 5 saal ho gaye tenu pyar da sab se zayada maza kis din aya? . . .
Wife! . Sharmate hue… “tussi us din Multan gaye C”

by Mazhar Khan (few years ago!)
khana pakana a gaya

BiVi: Shadi K Shuru Mai Jb Main Khana Paka K Lati thi AP Ziada Muje Khilate or Khud Kum Khate Pr Ab Aisa kion Nahi Krtey ?

Shahor: Kion keh Ab Tmhe Khana Pakana Aa Gya hai;)

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Engineering student

Engineering student ne ek book likhi 300 pages ki “3-mistakes of my life part-2?



1-Physics
2-Chemistry
3-Math
.
.
.
.
.
.
Moral “beware of engineering”

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook