Har cheezMaut se Bhagti hai
Aik din mula naseer uddin ne chaha kAkhroot toor kar khaein
Onhoon ne akhroot par pathar mara Tu woh uchal kar ghaib ho geya
Mula muskura kar bole Har cheezMaut se Bhagti hai
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 901 views
Similar Jokes
Girl: What Is Ur Job
Boy: I 'm In Admin Department
Girl: Which Company?
Boy: Array Facebook Pay 2-3 Pages Ka Admin Hoon Or Kya Chahiye
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar: Doctor help me, mein jab baat karta huun
to muje sirf awaaz sunaideti hai, aadmi nahi dikhta.
Dr: Aaisa kab hota hai?
Sardar: Phone karte waqt.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
One Day Dog Dancing Madly
On The Merage Of Lion
Lion Ask:
Y R U Dancing Madly
Dog Said:
I Am Also Lion Before Merrage…
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Bhai ko bhai se juda kar deti hai"GF"
.
.
.
.
Ma ko bete se juda kar deti hai"GF"
.
.
.
.
.
Biwi aur shohar k beech jhagde paida kar deti hai
"GF" .
.
.
.
.
Insan ko duniya se juda kar deti hai "GF"
.
.
.
.
Gharo me jhagda paida kar deti hai "GF"
.
.
.
.
"GF" mtlab "Galat Fehmi" jo is waqt aapko hui hai!
.
.
.
.
Girl Friend to bechari Masoom hotihai..
by Pak101.com (few years ago!)
Baap Beti Se ,
Pehle Tum Mujh Ko Papa Kahte The Ab Dady Kuyn Kahti Ho ,
Kiya Wajah Hai ?
Beti : Papa Kahne Se Lipstick Jo Kharab Hoo Jate Hai
by Mohammad Ali (few years ago!)
Doctor: tumhari sehat bohat kharab hai,
cigrrete-noshi chor do.
.
.
.
Pathan: ye nahi ho sakta kyon k cigarrete to chor
donga.
Magar noshi meri biwi hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Admi ne Hotel me room liya, pohnchtay hi socha k BV ko sms kr dun.Us ne sms likh kr Galat number pr snd kr dia Jis Orat ko mila us k Shohar ka 2 din pehlay inteqal hua tha.Sms Parhtay hi Orat Behosh ho Gai!Likha tha,Begum Me Kheriat se Pohanch Gya hun Idhar Network b Mojud hai Jaga Choti,Pr Shandar Hai Thandi Thandi Hawa Janat Ka Maza Deti Hai,Dhool Matti B Nhi Hy
Mene Jo white Kapre Pehne The Wo Ab Tk Saf Hain!2,4 din me tumko B bula longa.
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 pathan hsptal aya to nurse n btaya
Mbarak ho
is waqt 2 baj rhe hen or ap 2 bcho k bap bn gaye hen.
Pthn: Khuda ka shukar he ke hm 12 baje yhan nai aya:-D
by hearthackervsgirls (few years ago!)
FAQIR: Kuch khana De do
MAF KARO BABA
FAQIR:Kuch To Do
Acha Baba Jo Ye SmS Padh Rha H Usko LeJao
FAQIR:Bheek Manga Tha Bhikari Nhi
by Pak101.com (few years ago!)
Pappu Ki Class Mein Ek Nayi Teacher Aayi Aur Sab Bachon Se Unke Naam Poochne Shuru Kar Diye,
Pappu Ki Baari Aayi To Teacher Ne Poocha,
Teacher: “Beta, Aapka Naam Kya Hai?”
Pappu Zor-Zor Se Rone Laga, Teacher Ne Poocha
Teacher: “Bache Aap Ro Kyun Rahe Ho?”
Pappu Rote Hue: “Meri Mummy Mere Papa Ko Kutta Kehti Hai Aur Mere Papa Unko Billi,
Mujhe Samajh Nahi Aata Ki Main Pilla Hoon Ya Billa“
by Pak101.com (few years ago!)