Pappu: Mummy raat ko jb
Pappu: Mummy raat ko jb
main susu karne gaya to
bathroom ki door kholi toh
light apne aap hi jal gaye
Mummy: Haramjade tu aaj
phir freeze me susu kar aya
by Pak101.com (few years ago!) / 1015 views
Similar Jokes
RAAZ Ko Doctor Ne E.C.G Test Karwane Ka Kaha
Lekin Wo Test Ka Naam Bhool Gya
Thori Dair Sochne Ke Baad-
"Bhai Hamara CNG Kar Do"
by Tanveer Hussain (few years ago!)
students life
whole semister
dhinka chika dhinka chika
aaa :P
.
.
.
.
.
.
.
last night before exams
ilahi teri chaukat pay bikhari bun kar aaya hoon :D
by Pak101.com (few years ago!)
Boy : Why
You Did Not Close Your Eyes
When
I Kisses You ?
.
.
.
.
....
.
Girl : Kaminey .. Last Time Eyes
Close Ki Thi, Tab Tu Ne Mere
Purse
Se 500 Rupy Chura Liye The
by Pak101.com (few years ago!)
ek pathan roz kitchen ja kar cheeni ka dabba kholta aur band kr deta...
..
..
..
.. kyun???
..
..
..
..
kyun k doctor ne kaha tha: apni sugar roz check kia karo... :D :D
by WAQAR (few years ago!)
Father:beta es bar exam me 90% marks lena.
Beta:90% nai 100% lon ga.
Father:mazak na karo
beta:pehly kis ne shoro kia hai
by Sabir shah (few years ago!)
Santa Waiting At Bus Stop.
One Gentleman Came By Two Wheeler And Asked:
“You Want Lift.?”
Sardar Says: NO Thanks,
My House Is On Ground Floor.
by Pak101.com (few years ago!)
3 Dost Ek 7 Ja Rahay Thy.
Un mE sE 2 gareeb Thy.
Achank 1 Pari Ai Or Kaha k Main Tm tino Ki
1-1 Wish Pori KronGi.
Pehla Dost:
Main ameer Hona Chahta Hon.
Pari nE us ko ameer Bna Diya
2nd Walay nE B Yahi Wish Ki.
Pari Ne Oski B Wish Pori KrDi.
3rd Zor Zor Se Hans k lot pot ho Raha Tha.
Pari nE Kaha Hanso Mat Or apni Wish Btao
3rd Bola: Hahahahahaha
In dono ko Phir sE gareeb Kr Do.
Moral: Dost Kamine Na Hon To Dosti Ka Maza Nai Ata.
by Pak101.com (few years ago!)
Lion 1 Buriya Se:
Main Tera Khoon P Jaun Ga
Buriya:
Pena Hai To Kisi Jawan Mard Ka Pi
Uska Khoon Garam Hoga
Sher:
Nahi,Mera Aj Cold Drink Peny Ka Mood Hay.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
How to impress a woman:
Compliment her,
kiss her,
caress her,
love her,
tease her,
protect her,
hug her,
hold her,
spend money on her,
wine & dine her,
buy things for her,
listen to her,
care for her,
stand by her,
support her,
go to the ends of the earth for her....
How to impress a man:
Show up naked,
Offer beer.
by Pak101.com (few years ago!)
Girl: Peer ji.. Mere 2 Affairs hain..
.
.
Un Dono mai se kis k sath Shadi hogi??
.
.
Wo khushnaseeb kon hoga??
.
.
.
Peer: Pehle se Shadi hogi... aur... doosra Khushnaseeb ho ga...
by Mazhar Khan (few years ago!)