Sabun ki faryad
Kia mujh se koi khata ho gai hai
pore aik maheene se mujhe ignore kar rahe hu
plz aik baar to naha lo
by dove
by Sabir shah (few years ago!) / 899 views
Similar Jokes
Wife: Zara Mujay Apna Mobile Dikhana.
Husband: Wait,
Us Ko me on To Kr Lu.
Delete Videos
Delete Pictures
Delete Private Folders
Delete Nmbers
Delete All Messages
Delete Delete Delete Delete Delete Delete .
Format Memory Card .
Yeh Lo… .
Wife: acha 10 Baj Gaye Hn… Bs Time He Dekhna Tha, THnX
by hearthackervsgirls (few years ago!)
santa ne ek Gadda khoda or usme ja k beth gaya?
banta ne puchha: ?Ae ki ho raya ha??
santa replied: DEEP THINKING
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Titanic was sinking…
Santa: How far is the earth from here?
Banta: 1 kilometer.
Santa jumped into the sea and asked again: in which direction..?
Banta: Downwards !
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Maa hum bara ho kr pilot bane ga
Maa: beta muje kaise pata chalega k ye
mere betay ka jahaz ha???…
Pathan(bara soch kr): hum guzarate waqt
ghar pe bomb
phenk dia kare ga
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Banta: Have you noticed that most heroes are
married man?
Santa: Every married man is a hero.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar Had A Baby
Sardar:
Bilkul Meri Jesi Ankhyn Hyn “Choti Choti”
Meri Jesi Nak Hy “Choti Si”
Wife Baby Ka Pamper Khol K Boli
“AITHAY KAKA NUMBER LE GYA!”
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar english k paper main fail ho gaya,
He did translation:
1.Main aam admi nahi hon
I’m not a mango man
2.Sarda or garma fruit hain.
Colda & hota r fruits
3.Mujhey bhi english ati hay
English comes 2 me also
4.do ro do chaar.
give and give four.
5.Mera taluk hari pur hazara se hay
I belong 2 green pur thousanda
by Mohammad Ali (few years ago!)
Words For Life Time...
"Try to make At-least 2 Persons Happy in a Day."
But Make Sure that One of Them is
YOURSELF. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor to injured patient:
Jab car ek lady chala rahi thi tu tumhe
road se duur chalna chayi tha.
.
.
.
... ... .
.
.
.
Patient: Kon sa road? Bhai me tu park
me leta hua tha...
by Pak101.com (few years ago!)
Khan Sahb Ki Flight Ma Tabyat Kharab Ho Gai To Air Hostess Asked:
R U Suffering From Fever?
Khan Sahb: No, From Karachi &
Going 2 Peshawar
by Tanveer Hussain (few years ago!)