aaj ko asi bat kho
Wife: Aaj koi aisi baat kaho, ki main khush bhi ho jaau aur naraz bhi ho jaau . . . .
Husband: Tum meri zindgi ho, aur Lanat hai aisi zindgi par.
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 964 views
Similar Jokes
A-0-A.
1 gd news he!!!!
is mahiny ki 29 ko mri mehdi he,,
or 30 ko shadi he,
or 31 ko valima he!!
u r invited!!!
plz zrur ana!!!
by Mazhar Khan (few years ago!)
Boy: Mere sath chalogi
Girl: Kidhar
B:Aap jidhar bole udhar
G: Thik h,shopping chalte he
B: Kasam se "DIDI" apse mazak karna bhi Gunha hai
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Larka Ek Larki
Aha Aha
Adhi Raat Ko
Oho Oho
Jungle Main
Wah Wah
Jhari K Peichay
Ouii
Sab Say Chup K
UFF
DABA DABA K
Aha Aha
Mango Kah Rahey They
Hahahahhah
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardarji Got Job
1st Day Worked Till Night
Boss Asked What Did U Do?
Sardar:
Computer Keyboard Alphabets
Were Not In Order Theek Kar Diye
by Mohammad Ali (few years ago!)
1 banda bhagta hua aata hay aur Pathan se kehta hai bhai jaldi jao tumharey ghar main Talaab ka pani ghus gaya hay.
Pathan: Oye kion jhoot bolti hay,
Ghar ki chabi to meray paas hay.
by Abdul Hannan (few years ago!)
1 Pathan Ko Road pe say 100 Rupay Ka note mila
Jis par likha tha,,
.
.
. "Eid Mubarak"
PatHan Ne Note Pocket mein dala or Bola
"khair Mubarak" ;p : )
by Abdul Basit (few years ago!)
BOY: chalo kisi sunsan jaga par ghomney chalen !!!
Girl . Tum asey wesey harket to nahen karogay?
Boy . Nahi
Girl. Phir rahnedo kiya faida !
by hearthackervsgirls (few years ago!)
One Day A Boy Sat With One Girl, Next Day With Another Girl, Third Day With Another Girl, We Can Learn A Moral From This, Girls Changes, Boy Will Not.
by Pak101.com (few years ago!)
Nurse :
Mubarak Ho ! Sardarji..
Aap Papa Ban Gaye”
Sardarji :
Meri Wife Ko Nahi Bolna..
Main Usey SURPRISE Doonga..!
by Pak101.com (few years ago!)
4 Pathanon ne mil kar ptrl pump khola.1 bhi customer nhi aya.Q?Ptrl pump was on 1st floor.Phir chaaron ne usi flor pe aik restaurant khola.1 bhi customer nahi. Q?Ptrl pump ka board nhi hataya tha.Phir charon ne 1 taxi li. 1 bhi sawar na hua. Q?2 pathan agay or 2 pathan peechay beth kar sawari dhund rahe thay.Taxi kharab ho gai. Chaaron ne khoob dhakka lagya but taxi wahi ki wahi. Q?2 aagay se or 2 peechay se dkhakka laga rahe the.Phir charon ne 1 bacha kidnap kia. Bachay se kaha apne baap se 5 lac rs la warna tujhay maar den gay.Bacha ghar gya aor us k baap ne paisay bhi die. Q?Bachay ka baap bhi pathan tha……!
by tanveer hussain (few years ago!)