aaj ko asi bat kho

Wife: Aaj koi aisi baat kaho, ki main khush bhi ho jaau aur naraz bhi ho jaau . . . .

Husband: Tum meri zindgi ho, aur Lanat hai aisi zindgi par.

by hearthackervsgirls (few years ago!) / 964 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

A-0-A. 1 gd news

A-0-A.

1 gd news he!!!!

is mahiny ki 29 ko mri mehdi he,,

or 30 ko shadi he,

or 31 ko valima he!!

u r invited!!!

plz zrur ana!!!

by Mazhar Khan (few years ago!)
Mere sath chalogi Girl: Kidhar

Boy: Mere sath chalogi
Girl: Kidhar

B:Aap jidhar bole udhar

G: Thik h,shopping chalte he

B: Kasam se "DIDI" apse mazak karna bhi Gunha hai

by Pak101.com (few years ago!)
Ek Larka Ek Larki

Ek Larka Ek Larki
Aha Aha

Adhi Raat Ko
Oho Oho

Jungle Main
Wah Wah

Jhari K Peichay
Ouii

Sab Say Chup K
UFF

DABA DABA K
Aha Aha

Mango Kah Rahey They
Hahahahhah

by Mazhar Khan (few years ago!)
Theek Kar Diye

Sardarji Got Job
1st Day Worked Till Night
Boss Asked What Did U Do?

Sardar:
Computer Keyboard Alphabets
Were Not In Order Theek Kar Diye

by Mohammad Ali (few years ago!)
aik banda bhagta howa

1 banda bhagta hua aata hay aur Pathan se kehta hai bhai jaldi jao tumharey ghar main Talaab ka pani ghus gaya hay.

Pathan: Oye kion jhoot bolti hay,
Ghar ki chabi to meray paas hay.

by Abdul Hannan (few years ago!)
pathan

1 Pathan Ko Road pe say 100 Rupay Ka note mila
Jis par likha tha,,
.
.
. "Eid Mubarak"

PatHan Ne Note Pocket mein dala or Bola


"khair Mubarak" ;p : )

by Abdul Basit (few years ago!)
chalo kisi sunsan jaga par ghomney chalen

BOY: chalo kisi sunsan jaga par ghomney chalen !!!

Girl . Tum asey wesey harket to nahen karogay?

Boy . Nahi

Girl. Phir rahnedo kiya faida !

by hearthackervsgirls (few years ago!)
One Day A Boy Sat With One Girl,

One Day A Boy Sat With One Girl, Next Day With Another Girl, Third Day With Another Girl, We Can Learn A Moral From This, Girls Changes, Boy Will Not.

by Pak101.com (few years ago!)
Surprise

Nurse :
Mubarak Ho ! Sardarji..
Aap Papa Ban Gaye”

Sardarji :
Meri Wife Ko Nahi Bolna..
Main Usey SURPRISE Doonga..!

by Pak101.com (few years ago!)
jumbo phtan joke

4 Pathanon ne mil kar ptrl pump khola.1 bhi customer nhi aya.Q?Ptrl pump was on 1st floor.Phir chaaron ne usi flor pe aik restaurant khola.1 bhi customer nahi. Q?Ptrl pump ka board nhi hataya tha.Phir charon ne 1 taxi li. 1 bhi sawar na hua. Q?2 pathan agay or 2 pathan peechay beth kar sawari dhund rahe thay.Taxi kharab ho gai. Chaaron ne khoob dhakka lagya but taxi wahi ki wahi. Q?2 aagay se or 2 peechay se dkhakka laga rahe the.Phir charon ne 1 bacha kidnap kia. Bachay se kaha apne baap se 5 lac rs la warna tujhay maar den gay.Bacha ghar gya aor us k baap ne paisay bhi die. Q?Bachay ka baap bhi pathan tha……!

by tanveer hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook