Blonde Driving
A blonde was swerving all over the road and driving
very badly, so she got pulled over by a cop. The cop walked up to her window and asked, "Miss, why are you driving so recklessly?"
The blonde said, "I`m sorry sir, but wherever I go,
there`s always a tree in front of me and I can`t seem to get away from it!"
The cop looked at her and said, "Lady, that`s your air freshener!"
by Pak101.com (few years ago!) / 1139 views
Similar Jokes
Santa propose a girl..
Girl replied-
Thapad marungi...
Santa replied-
Thapad maregi toh mukka bhi khayagi.....
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Why do gals prefer Love
marriage ???
.
.
.
. .
.
.
.
.
. because
'' Well Known Kamina ''
is better than
'' Unknown Namuna '
by Pak101.com (few years ago!)
A sardar was very fond of sensational and detective novels, but he always started reading from the middle. A friend of his asked why he did so?"
It'z doubly interesting", said the Sardar. "TO start from the middle keeps one curious not only about its conclusion but also about its beginning.
by nadeem (few years ago!)
Shadi me aik sardar boht dair se khana ka raha tha kisi ne poocha kab tak khao gy,
sardar.. Me tu khud tang hon par kiya kron card pe likha tha
"KHANA 12 SE 2 TAK"
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Sardar apni khoobsurat biwi ke saath car mein baith ke honeymoon par ja raha tha. Driver ne sheesha set kiya.
Sardar gusse mein bola: Meri biwi ko dekhta hai, chal piche baith, car mein chalaunga.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Memon Ne Apni New Car
Office K Bahar Roki,
Abhi Usne Darwaza Khola Tha K
Ek Truck Ne Takar Mari Aur Darwaza Durr Ja Gira,
Memon Apni Car K Liye Rone Laga
Police Ne Kaha K Aap Ko Apni Gari K
Afsoos Mai Ye B Nai Pata
K Apka Left Hand B Ghayab Hai,
Tu Memon Ne Kaha:
Kyaaaa!
Yani Meri New Rado Ghari B Gai
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Ne Kafan Ki Shop Kholi to Logo Ne Use Bohat Mara.
Kyun?
Kyun ke,
Us Ne Shop Per Likha Hua Tha…
.
Bara Kafan Lene Per Bachay Ka Kafan FREE.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Dada;aik zamana tha jb mein sirf 10 rupee me ghee,dhoodh, dalein, sub kuch le ata tha.
Pota;ab ye bagairti nai chalti jagah jagah camere lag gae hain
by Sabir shah (few years ago!)
1 Pathan TV par bomb rakh kar Pakistan Final match dekh raha tha
.
Bewi ne pocha: Yai kis lie
.
Pathan: Agar yai haar gayi tu pori team ko bomb se ura donga.
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Pathan :
Ye FRIJ kitne ka hai ?
Dukandar :
Hm pathano ko koi cheez nhi bechte.
Pathan after 1 month clean shave or 3 piece suit pehn kr gya :
Pathan :
Ye FRIJ kitne ka hy ?
Dukandar:
Hm pathano ko chezen nhi bechte.
After 2 months full Angrez ban k gya :
What’s the cost of that FIRIJ
Dukandar :
Hm pathano ko chezen nhi bechte.
Pathan gusse me :
Tujhe kese pata chal jata hai k me pathan hon ?
Dukandar :
Q k ye FRIJ nhi ” ALMAARi ” hy.
Geo Pathan…
by Tanveer Hussain (few years ago!)