Hindi Boy to Punjabi Boy:
Hindi Boy to Punjabi Boy: Tum yeh belt laga ke bohot funny lagte ho.
Funny Punjabi Boy: Agar mein ye belt na lagaun to aur bhi funny lagunga.
by Pak101.com (few years ago!) / 942 views
Similar Jokes
Teacher: Why were you late?
Pupil: Sorry, teacher, I overslept.
Teacher: You mean you need to sleep at home too?!
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Was Sleeping In His
Bed Room With His Wife
…
…
…
…
…
…
…
…
…
Why Are You Scrolling Down
So Fast Let Him Sleep With His Wife
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Aur Banta Film Dekhne Gaye
Lekin Woh Film Ka Board Hi Dekh Ke Wapas Aa Gaye.
Q? Kyo K
Us Film Ka Naam Tha.
"HOUSE FULL". :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Srdar Ko Puri Raat
Machharo Ne Bahut Pareshan Kiya
Uska Dimaag Ghoma
Sardar Ne Zehar Pee Liya
Aur Bola Ab Kaato Saalo
Sab K Sab Moroge
by Pak101.com (few years ago!)
Golu-mere bete ka credit card chori ho
gya
molu-bank ko bataya
golu-nai
chor mere bete se kam kharch krta hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
teacher: boys aap ko aamir khan aur kajol ki film
fana se kiya lesson mila?
student: andhi, kani, langri, jo bhi mile, phansa leni
chahye.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sirdar jee yar dostoun k saath apnay ghar maen baithay houay thay aur unki biwi apni friends k saath holidays per ja rahi thee aur packing ker rahi thee. biwi ki taraf daikhtay houay apnay yaaroun ko kehnay lagay" meri biwi kitni bholi hai. usko pata bhee hai k maen ous k saath nahi ja raha phir bhee wo condom pack ker rahi hai
by Haris Abbas Qureshi (few years ago!)
Teacher: Ek Aysa Sentence Batao Jis Mein
Urdu, Hindi, Punjabi Or English Ka Sahi Istamal Hua Ho..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Sardar: Ishq Di Gali Vich No Entry
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek Sardar ko Khali msg Aaya
Sardar nai usi number per call kar k kaha:
pai G! Twano maloom hai???
Twady Mobile di INK khtam ho gae ae....
by Pak101.com (few years ago!)
TEACHER: Ek Aisa SentenseBatao Jis Mein URDU , HINDI ,PUNJABI Aur ENGLISH Ka SahiUse Hua Ho ….…......
SANTA : ISHAQ DI GALI VICHNO ENTRY …. =P =D
by Tanveer Hussain (few years ago!)