Medical student ne ek ladki ko
Medical student ne ek ladki ko khoone se likha LOVE letter de Kar kaha mejhe iska jawab chahiye....
.
.
.
.
Agle din ladki:Bhaiya you blood group is B positive
by Pak101.com (few years ago!) / 968 views
Similar Jokes
Santa Bought A Car On Loan
He Didn’t Pay The Dues
The Bank Took Away His Car
Santa: If I Knew This
I’d Have Taken A Loan For My Marriage Also
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Bachi ko jor-jor se roti dekhkar maa ne poocha- “kyo roti ho?”
Bachi- “Bhaiya ne meri gudiya tod di”
Maa- “Kaise? Kaise tod di?”
Bachi- “Maine gudiya uske sir par maari thi?”
by Pak101.com (few years ago!)
Aik Dr, Sheikh k pechy bhag raha tha logun ny
pocha kia hoa. Dr ye Kanjoos 3 bar Brain k operation k
liy aya ha N tind kra k bhag jata hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 bond se samndar nai banta,
rone se mukadar nai banta,
ptana hai to pori girls hospital piata lo,
aik 2 girls pitane se koi sikandar nai banta
by Sabir shah (few years ago!)
teacher-cow humari mata hi tabi 1 studnt widow se bahr dekh raha tha. teachr-tum baahar kya dek rahe ho? stdt-sir aapki maa k piche kutte pade h.
by Pak101.com (few years ago!)
BOY- I LOVE YOU DEAR will u marry me??
GIRL- ye to purana hai koi naya style ???
BOY -Apni LAASH ko aag lagane ka MOUKA mere Bete ko degi kya?????????
by Pak101.com (few years ago!)
1 sardarni dusri sardarni se: Meri 20 saal tak koi olaad nai hui
Dusri sardarni: Phir ?
1st sardarni: Phir kia, jab me 21 sal ki hui to abu ne meri shadi kar diaaj Mola k fazal se 3 kake hain.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
TALEEM soch samaj kar chora mairy doston
Kionke
.
Khota 30.000 ka
Owr
Reedri 15,000 ke hogia hai
by inayat khan (few years ago!)
Sardar wedded to a short length girl.
Someone asked the reason and he replied:
My father had advised me that small problems
are good enough for life.
by Pak101.com (few years ago!)
A beautiful female college student comes to a young professor’s office.She glances down the hall, closes his door, kneels pleadingly, “I would do anything to pass this exam.”
She leans closer to him, flips back her hair, gazes meaningfully into his eyes. “I mean…” she whispers, “… I would do…anything!!!” He returns her gaze. “Anything???”
“Yes… Anything!!!” His voice turns to a whisper. “Would you….. study???”.
by Pak101.com (few years ago!)