chashma
Dr: Apka weight kitna hai?
Patient: Chashme ke sath 75 kgs.
Dr: Aur bina chashme ke?
Patient: Woh bina chasme ke toh mujhe dikhta hi nahi,,
by haleema sadia (few years ago!) / 1148 views
Similar Jokes
Newspaper Mein News Lugi K
“50% Of Sardars Are Donkeys”
The Sardars Protested.
Next Day News Lagi K
“50% Of Sardars R Not Donkeys”
The Sardars Celebrated.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan Tanki Saaf Karne Chatt Pe Gaya
Tanki Per Qawwa Betha Tha
Pathan Jaldi Se Neeche Utra
Or Seerhi Hata K Bola:
Beta Mai To Utar Gaya
Tu Kese Ayega
by Pak101.com (few years ago!)
1 Bar Jan Mang K To Dekho
1 Bar Yääd Kr K To Dekho
Agar Hum Na Aye To Samaj Lena
Salman Sutta Peya Ae,
Ty Mobile Silent Ty Vai..
by Mazhar Khan (few years ago!)
Zindagi mei kabhi haar na mano
zindagi mein
itna agay baro
itna agay baro
itna agay baro
k agay wala tang aa k kahe
“tu lang ja sadi khair aey.
by haleema sadia (few years ago!)
Biwi: Sunien,shakeela k husband usse bohot pyar karte hain,Subha pyar,Shaam pyar,Tum itna pyar kab karo ge?Miyan:arey wo choray to mujhe moqa milay na.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Jab Hum Chota Tha
Tab Hum Minar-E-Pakistan Se Gir Gaya Tha
Dosra Pathan: Tum Mar Gaya Tha Ya Bach Gaya Tha
Pehla Pathan: Hum Ko Yad Nahin
Uss Waqt Hum Boht Chota Tha:-/
by Pak101.com (few years ago!)
A doctor is talking to a car mechanic, "Your fee is
several times more per hour then we get paid for
medical care."
"Yeah, but you see, doc, you have always the same
model, it hasn't changed since Adam; but we have
to keep up to date with new models coming every
month."
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Father: Wat did u learn at school.?
Kid: Give and take.
Father: Good.
Kid: Yes;
I gave Ramu a punch and took his lunch.....
by Pak101.com (few years ago!)
Man 2 Inspector: Sir zinadgi mein kabi haraam khaya ap nay?
Inspector: Bas aik dafa… ghar say khana aa gia tha wo khana para
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Shadi Hemesha Apni Girl Friends Se Karni Chayye..
.
.
.
Kyun..??
.
.
.
Arrange Marrige Me Hamesha Kisi Or Ki G.Friends Se Shadi Karni Parti Hy.. ;->
by Pak101.com (few years ago!)