Sardar
eacher: Story sunao
Sardar: 1 din hum un k ghar gaye to woh soye howay thay
1 din wo hamare ghar aye to hum soye howa thay.
Jesa karo gay, waisa bharo gay
by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 905 views
Similar Jokes
RAAZ Rozana Apne Padosi Ki Bell
Baja K Bhag Jata Tha
Ek Din Padosi Ne Pakad Kar Pucha-Ye Kya Harkat
Hai?
RAAZ-Mai Miss Bell Marta Hu
by Pak101.com (few years ago!)
A doctor is talking to a car mechanic, "Your fee is several times more per hour then we get paid for medical care."
"Yeah, but you see, doc, you have always the same model, it hasn't changed since Adam; but we have to keep up to date with new models coming every month."
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Ki Modern Sali Ne Usko Office Jate Waqt Kaha
Sali: “See You In The Evening”
Santa Gusse Mein: “Main Bhi Tujhe Dekh Lunga Saali, English Mein Dhamki Kisko Deti Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
Beta:papa chalo aaj Mcdonalds chalte hain
Papa:pehle mcdonalds ke spellings to batana zara
Beta:Chalo fir KFC chalte hai
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan to 2nd Pathan: Yaar koi aisa Gift bata jo teri bhabhi k seedha Dil par lagay.
2nd Pathan: Goli maar day.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Me ne aik larki ki madad ki to us ne mujhe thank u bola me ne kaha thank u mat bolo ye lo mera number aur 3 larkion ko send karo aur unhen kahao aage 3 ,3 ku send karen
by Sabir shah (few years ago!)
Pathan: Aao Race Lagaty Hain
Jo Haara Wo Ek Hazar Rupe Dega
Sardar:
Lekin Mujhe Rasta Nahi Maloom
Pathan: Bus Tum Meray Peechay Peechay Rehna
Sardar: Thanks Yar
by Mohammad Ali (few years ago!)
A sardar ji pulled out 6 people from a burning house…
still he was in jail…….why?
coz all the 6 were fire brigade staff !
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan Ek larki say “I love you”
Larki: “tammeez say batt karo”
Pathan:
“bismilah hir rheman nir rhaem,
With due respect I beg to state that I love you” baji.
by Zia Rasool (few years ago!)
When Some1 Touches U and U Don't Feel it, It's
Ignorance.
When Some1 Touches U and U feel it, It's Love.
When Nobody Touches U and U Still Feel it, Bhag le
beta "BHOOT" hai. :-)
by Tanveer Hussain (few years ago!)