Aaj short skirt kyun pehan k i ho
Teacher: Aaj short skirt kyun pehan k i ho?
.
Girl: Madam, aaj half day hai na iss liye. Full day par full dress pehenti hoon!!
.
ALL boys: Madam, kabhi holidayz mein bhi class lo na ek baar plz
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 854 views
Similar Jokes
1 Arbi Bath Room me phone pr BAT kr ra tha,PATHAN ne suna to andar jakr arbi ko boht mara, logo ne pucha to Bola. ye kameena Bath Room me TILAWAT kar rha ta.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 admi 2 Cigarettes pee raha tha
BV: 2 Cigarette Q pee rahe ho?
Admi: dost ki yad aa rahi hy, 1 meri aur 1 mere dost ki
kuch din baad admi 1 Cigarette pee raha tha.
BV: Dost ko bhool gaye kya?
Admi: Nhi bewaqoof, mene Cigarette peena chorr di hy ab sirf dost ki pee raha hon.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa - "Me to Apne sare Dosto ko Bhul gaya tha lekin 1 Film dekhi to sub Yaad aa gaye."
Banta - Aisa kya, Kon si Film thi?"
Santa - "KAMINEY"
by Pak101.com (few years ago!)
BREAKING NEWS Hakumat ne Ailaan kiya hai 2009-2010 mein new shadi shuda jorey BIJLI peda karenge. Bache nahi Q k Mulk me Bijli ki kami hai Bachon ki NAHI.
by Pak101.com (few years ago!)
Girl college mein new sendal daalke gyi..
.
.
Boy:” sendal kitne acchi hai..
.
.
.
Girl:” hmmm utaru kya..???
.
.
.
.
.
Boy:” but jeans or top toh ussse bhi acchi hai…
Girl shock..Boy RocK..
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa verma: marte hue aadmi ko kya dena chahiye?
Banta sharma: Birla white.
anta verma: kyu?
Banta: kyuki is cement me jaan hoti hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa was smoking in front of his father.
His friend- Oye papa ke samne smoking kar raha hai?
Santa- Baap hai, koi petrol pump thori hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan:
Meri Khwab Me Kal Ksi Se Larayi Hogai Thi Aaj Me Nahi Soun Ga
Friend:
Larayi Kal Hoyi
To Aaj Q Nahi Soye Ga?
Pathan: Aaj Wo Banday Lekar Aaye Ga.
by Pak101.com (few years ago!)
A man was asked 2 explain dis saying:
Sorrow is our constant companion, Happines comes & goes.
Man said:
My Wife is always wid me. Her frndz comes & goes ;->
by Pak101.com (few years ago!)
TITANIC do0b rha tha,
1Gorey ne Sardar se pocha zameen kitni do0r hy?
Sardar:2k.m,
Gorey ne samndr m jump lga k pocha kis trf?
Sardar: “NEECHY” ki traf.
by Pak101.com (few years ago!)