A naughty answer
A naughty answer given by a woman when asked: How do you feel when any man gives u a flying kiss?
Woman: I hate such lazy menYay
by Mazhar Khan (few years ago!) / 1414 views
Similar Jokes
Whats The Moral Of These Blockbuster Films.
Jannat
Murder
Gangster
Awarapan
Fanaa And
Titanic?
Moral: “Jo Ladki Ke Chakkar Mein Pada, Wo Kutte Ki Maut Mara“
by Pak101.com (few years ago!)
Pappu prays 4 2 hours daily
Hey Bhagwan meri lotery lagade!
After 1 hour bhagwan angrily appears & says
"ticket to lele bhikaari"
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan ne ghair qanoni dewar bnai
Ksi ne kaha kuch aisa kro k dewar purani lge
Pathan ne dewar pe likh dia
Hm QAID-E-AZAM ko peshawr any pr khush amdid kehty hain
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek Pehalwan Tha
Uski Aik Taang Neeli Ho Gai
To Hakeem Nay Kaha Taang Kaatni Paray Gi,
Zehar Phail Gaya Ha. Thoray Dino Baad Dosri B Neeli Ho Gai
To Hakeem Nay Kaha K
Dosri B Kaatni Paray Gi,
Zehar Kafi Phail Gaya Hai
Plastic Ki Tangain Laga De Gaen.
Thoray Din Baad Plastic Ki Taangain B Neeli Ho Gain To Hakeem Nay Kaha Tumhari Bemari Samajh Aa Gai Ha, Tumhari Dhoti Ka Rang Utarta Ha. Baaqi Sab Theek Ha
by Pak101.com (few years ago!)
sardar. to his friend:yaar bari mushkil main hoon mairi Bivi mujh say aik kiss ka RS.100 laiti hay
friend.Acha,yaar to baara lucky hay dosron sey woh 500aiti hai
by Abdul Hannan (few years ago!)
Wife: Aap bahut mote ho gaye ho.
Santa: Tum bhi toh kitni moti ho gayi ho,
Wife: Main toh maa banne wali hoon!
Santa: Main bhi toh baap banne wala hoon
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Husband texts to wife on cell..
"Hi, What r u doing Darling?"
Wife: I'm dying..!
Husband jumps with joy but types
"Sweet Heart, how can I live without U?"
Wife: "U idiot! I'm dying my hair..
"Husband: "Bloody English Language!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Doctor santa se tumhari kidney fail ho gai hai.....
Santa bohut roya or pucha....
.
... .
.
.
.
.
.
Kitne marks se ?
by Pak101.com (few years ago!)
An engineering girl and guy went to a restaurant.
The guy wanted to ask for the menu,but he forgot wht it was called.So he acted damn cool and said....
"Waiter,SYLLABUS plz......."
by Pak101.com (few years ago!)
Police officer 2 his son!
Tumhara result acha nhi aaya,
Aaj se tumhara khelna aur T.V dekhna
... band
Son!Ye 50 rupay pakro aur is baat ko yaheen dabado
by Pak101.com (few years ago!)