Sardar
Eik Sardar Apni Hi Shadi Main Preshan Betha Tha
Kisi Nay Poacha Sardar G Preshan Kyun Ho???
Sadar Bolo: Susral Walon Nay Barat
Main Thoday Admi Lanay Ko Kaha Tha
Pata Nai
Abba Minoo Ve Lay K JaNda Waa Kay Nai.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 979 views
Similar Jokes
If ur world is spining Round & Round..& Round….
Ur heart is beating fast ,
do u think its LOVE????
na Munna na its called high B/P…
by A. Sami (few years ago!)
1 Admi Rikshay wale se: Khan Sahab saddar jaega?
Khan: Hamara khayal hy nahi jaega.
Admi: Aray bhai saddar jaega?
Khan: Shayad 2013 tak jaega.
Admi: Abey me bol raha hu Regal Chowk, Saddar jaega?
Khan: Ye to saddar ka marzi hy k regal chowk jae ya banaras chowk ham se poch k thori jaega…
by Pak101.com (few years ago!)
Duniya mey Sirf Tum hi Aik Khoobsorat nahi ho., . ( Dost)
Suna ha K "SRI-LANKA" mey koi "Murli Dharan" B rehta hai''
by Pak101.com (few years ago!)
1st Pathan: Yara ye jahaz itna bara hoti hai
isay paint kese krte hain?
2nd Pathan: Woi Pagala jab ye door ja k chota sa ho jati hai phir paint krte hain
by Pak101.com (few years ago!)
1 Juth Aapki Zindgi Ke
5 Min Kam Kar Deta Hai,
.
.
.
Aur
.
.
.
1 Muskurahat Aapki Zindgi
Ke 10 Min Badha Deti Hai,
.
.
.
.
.
.
Moral:” Haste Haste Juth Bolo
fir b 5 Min Ka Faayda Hai.. =D =))
by Mazhar Khan (few years ago!)
Shohar martay waqt apni Biwi se: Mere marne k baad tum Shafiq se shaadi karna.
Biwi heraani se: Who kion?
Shohar: Meri us k saath jhagra hua tha aur main us se badla lena chahta hun.
by Pak101.com (few years ago!)
I’m getting married next week there will b
a small party n only few ppl wil b invited
don’t bring any gift just bring
someone 2 marry me.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Husband Comes Home Early And Sees Wife With Another Guy.
Wife: Why Are You Early?
...
Husband: Who Is He?
...
Wife: Don't Try To Change The Topic
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan raat ko Machardani laga kar
so raha tha:
Achanak ek Jugnoo aa nikla.
.
.
.
.
.
.
Pathan: Lo ye khocha machar humko
Torch le kar dondh raha hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Colgate se daant saaf karne ka,
Pepsodent se majboot karne ka,
Babool se fresh karne ka..
Agar fir bhi safed nahi huye to..
Bindass HARPIC use karne ka..
by Tanveer Hussain (few years ago!)