THIS IS A CLASSIC
THIS IS A CLASSIC ::
Santa ne facebook pe apna account banaya
aur apni WALL pe likha :
“Yaha thukna mana hai”
by Pak101.com (few years ago!) / 941 views
Similar Jokes
2lady ped k niche baithi Kafi der se bate kr rahi thi
Achanak 1aam gira
1lady-ye aam kese gira
Aam bola-
PAK GAYA HU TUMHARI BAATE SUN-SUN KE
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Meri Bivi Muje Chod Ke Chali Gayi
Banta:P Santa Tu Uska Khayal Nahi Rakha Hoga
Santa:Are Yaar Sagi Bhan Ki Tarah Rakha Tha Usko !!
by Pak101.com (few years ago!)
2 Pathan Pehli Baar Umrah Karny Gaye:
Dono Khana Kaaba Ka Tawaaf Kar Rahy Thy.
Asar ki Azaan Hui, Aur Dono Baahar Chalay Gaye.
?
?
?
?
?
Masjid Dhoondhny
by Abdul Hannan (few years ago!)
Santa :
Banta : How do you know??
Santa : When I went to the Park today, everybody said, Oh GOD ! U have came again..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Famous Poet Robert Archer kehta hy
Insan apni khoobsurti, kapron or taleem se nahi pehchana jata.
Agr insan kisi cheez se pehchana jata hy to wo hy sirf
Original C.N.I.C
Hamesha apne pas rakho bhai halaat ka kuch pata nahi.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Admi:Santa aap ka aik dant blue Q hai?
Santa:Yaar main ne ink lagayi hoyi hai,
Admi:Hain! Wo Q ji
Santa: oye khoty "bluetooth" da zamana hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teachar to GOLU-Tum Khana khane se pehle Pray(dua) Kare ho
GOLU-Mujhe Pray karne ki jarurat kya hai
Meri Maa Achha Khana Banati Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Dr. mujhe raat ko sapne me bandr cricket khelte dikhai dete hain
Dr: yeh dawa aaj se kha lena
Pathan: kal se kha lun
Dr: kyun?
Pathan: aaj final hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa aur Banta train ke peeche bhag rahe the.
Santa chadh gaya, to train me logo ne kaha “WEL DONE”
Santa – Khaak well done, jana to usey tha, mein to usey chhodne aaya tha!
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Baar Ek Admi Ko Kahi Jate Hue Raaste Mein Ek Patthar Mila.
Uss Pe Likha Tha “Patthar Ko Palto Toh Kuch Ban Jaoge”
Aadmi Ne Khush Hoke Pathar Ko Palta To Uspe Likha Thha
Bevkoof Ban Gaye Na
by Pak101.com (few years ago!)