Raste k dono tarf ped kyu hot
GOLU-batao raste k dono tarf ped kyu hote he
MOLU-polution kam karne k liye
GOLU-Galat
kyuki agar ped raste me hote to gadiya kase jayegi
by Pak101.com (few years ago!) / 897 views
Similar Jokes
Beizzati”
Aur
“Bivi”
Ek Jaisi Hoti Hai…
Achchhi Tab Hi Lagti Hai..
Jab Doosre Ki Ho…!!
by Pak101.com (few years ago!)
Husband: Janu ek kiss kar lu..??
Wife: nahi..
Husband: Saree la dunga..
Wife: Bilkul nahi..
Husband: Jwellery la dunga..
Wife: Ek bar bola na, nahi,,
Pass mei soya hua Beta bola: "Meri le lo,, Cycle la dena":D
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor: Bachy ko pani dainy se pahle ubaal lia karain
.
Sardar: Wo tu teekh hai lekin Ubaalny se Bacha mar tu nahi jayega??
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 Pathan Angoor Bech Raha Tha Mgr Keh Raha Tha Aaloo Le Lo Aaloo.
2sry Admi Ne Kaha Khan Saab Ye To Angoor Hai.
Pathan. Chup Ho Jao Warna Makhia Aa Jayn Gi.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
BHIKHARI:MAAI,1 RUPIYA DE DE!!
3 DIN SE BHUKHA HU!
MAI: 1 RUPIYE KA TU KYA KAREGA?
BHIKHARI:WEIGHT KARVAUNGA,
DEKHNA HAI KITNA KAM HUA H
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan sharab peeta raha or rota raha.
Ek admi ne pucha:
"kya huwa khan sahab?"
Pathan: "jis larki ka nam bhulana chahta hon uska nam yad nahi aa raha&qu
by Pak101.com (few years ago!)
Fact of Classroom
Jab professor tumhe Class se baher nikal de TO SAMAJH LO K TARAQQI KAR RAHE HO
....
.
He might b afraid dat u know more than him
B +ve.;-)
by Pak101.com (few years ago!)
Aik dost (doosray dost say):Meri aankh mein dard hai koi ilaaj batao.
Doosra dost: meray dant mein dard tha, mein nay nikalwa dia tum bhi aisa hi karo.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Admi ne 1 udas pathan se pocha:
Khan sahab ap q udas hai?
Pathan: aj hum ko
N.W.F.P ka Mutlab pata chal gaya
Admi: wo kiya??
Udas Pathan
“NO WOMEN FOR PATHAN”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Bolu: Pappu, Why are you looking sad today ? Pappu: My wife will not speak with me for a week…. Bolu: Are you mad, You should be happy for that… Pappu: Ya I was but today is the last day !
by Pak101.com (few years ago!)