Beizzati” Aur “Bivi”
Beizzati”
Aur
“Bivi”
Ek Jaisi Hoti Hai…
Achchhi Tab Hi Lagti Hai..
Jab Doosre Ki Ho…!!
by Pak101.com (few years ago!) / 1058 views
Similar Jokes
Raju- papa main kal
School nahi jaunga..
.
Papa- kyun?
.
Raju- aaj school mein
Hamara wazan kiya gaya..
.
Papa- to??
.
Raju- aaj wazan kiya hai..
Kal bech diya to
by Asim Raza (few years ago!)
5 panjabio ne mil k 1 taxi li, 15din ho gaye lekin koi
sawari nahi milli
Q?
Q?
Q?
Q?
Q k 3 panjabi peache or 2 panjabi aage beth k
savari dhoond rahe te.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Police: Car Gas Par Hai
Pathan: No
Police: Petrol Par
Pathan: No
Police: Diesel Par
Pathan: No
Police: Phir Kis Par Hai ?
Pathan: Installment Par Hai G.
by Pak101.com (few years ago!)
Boy askd God: why she luvs a Rose which Dies in a day
Bt Does't luv me Who Dies 4 her Evryday
God Replied
Salaa.. Kya Dialog mara Phir se bol
by hearthackervsgirls (few years ago!)
*JOKE*
Wife: "Shadi se pehle tou tum mujhe roz gift diya karte the tou ab kyun naheen dete?"
Husband: "Machhli pakadne ke baad bhi kya koi chara dalta hai???"
by Tariq Javaid (few years ago!)
pathan to dukandar:give me black bulb
dukandar:what is black bulb
pathan:ullu ke pathe jab rat ko andhera hota hai to hum roshni wala bulb istamal kartay hain
mujhe ab andhere wala bulb chahiye takay sabah mein sunay ke liye andhera kar sakoon
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Wife: Agar main mar jaun to tum kya karoge?
Husband: Shayad main mar jaunga.
Wife: Kyon?
Husband: Kabhi kabhi zyada kushi janleva hoti hai….
by Pak101.com (few years ago!)
dost Or Lover me kya Farq
Hy.?
Lover:
Janu Bike Ahista Chlao Accident
Ho Jaye ga…
Dost:
Chwla race day agy Cultus vich
Bachiyan ne..
by itrat batool (few years ago!)
Teacher :
Y R U Late..?
All Ur Classmates Came To Class On Time..??!!
Student :
"Jhund Me Kutte Ate Hain Sir...
Sher To Akela Ata Hai...
by Tanveer Hussain (few years ago!)
The captain of a team says to the Umpire,
“My players want to know if there is a penalty for thinking.”
The Umpire says, “No.”
The captain says,
“Well we think you’re an asshole, then.”
by Pak101.com (few years ago!)