Tachr:Sabse bada pagal koun he?

Tachr:Sabse bada pagal koun he?

Santa ka beta utha.

T:Shabash bete batao.

Beta:Jaan se maar dunga agar kisine mere papa ka naam liya to.

by Pak101.com (few years ago!) / 1196 views
(Rated 3 Stars - 1 votes)
 

Similar Jokes

Boys Girls

Boys Girls se Zyda Naik hoty hain Kuyn k

Jab b koi B0y kesi Girl ko dakhta hai to bolta hai

Sadky Jawan, kurbban Jawan, MashaAllah, SubhanAllah,

Aur Girl Boy ko dakh kar kahti hai

Dekho kaisy ghor raha hai

Kamina, Zaleel, Be-Sharam, Be-Haya

Tu Sabit howa boys Girls se Zyda Naik hoty hain

by Pak101.com (few years ago!)
Teri cow ki aik ankh khrab hai

Customer-Teri Cow Ki 1 Ankh Kharab Hai, Fir Bhi
Tu
25,000 Mang Rha He.
Santa- Tuze Cow Dudh Pine K Liye Leni Hai Ya
Nain-Matkkane Ke Liye.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Aik pathan aurat bank check cash karany

Aik pathan aurat bank check cash karany gai. clerk: yahan sign karo
aurat: kesay?
Clerk: jesay khat k akhir main likhti ho!
Aurat ny likha: " Twade kaky di maa"

by Abdul Hannan (few years ago!)
Madam: Agr Koi School Ke Samne

Madam: Agr Koi School Ke Samne Bomb Rakh Deta Hai To Kya Karoge?
Student: 1-2 min Dekhenge

Agr Koi Le Jata Hai To Theek Hai,
Warna Staff Room Main Rakh Denge!

by Pak101.com (few years ago!)
Bacha park mai betha ek ke baad ek toffee kha raha tha.

Bacha park mai betha ek ke baad ek toffee kha raha tha.
Paas betha 1 aadmi bola: Jo zada metha khata hai wo jaldi mar jata hai.
Bacha: Aap ko maloom hai mere dada ki umar 100 saal hai.
Admi: Wo metha kam khate hon ge?
Bacha: Nahi, wo apne kaam se kaam rakhte hain.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Major Rohail

Santa: Yar muje Major Rohail ne social work krne Pr
bohat mara.
Batna: Social Work?
Santa: Han, me ne qabristan k gate pr Welcome ka
board lagaya tha.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Raat ka time

Raat ka time jab Munna aur Chinkie apnay bed room mien so rahay thay to phone ki ghanti baji.

Voice: Aray doctor sahab jaldi aayeay! Meray betay nay blade kha liya hai.

Munna abhi jaanay k liye tayyar hi hota k dobara phone aata hai.

Voice: Doctor Sahab! Aab aanay ki koi zaroorat nahi, meray husband ko shave k liye doosra blade mil gaya hai

by Mohammad Ali (few years ago!)
Pankha to chala do

Ek Raat light chali gayi SANTA:Aree yaar pankha
to chala doo,banta: Kar dii na paglo wali baat?
pankha chala diya to mombati bhuj jayegi.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Singh ka mobile

nepali-ye sham singh ka mobile kaha milega?santa-
pta nahi nepali-itni bari company hai or apko pta ni
santa ko baad me pta laga wo samsung keh raha
tha....

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Bf drinking

bf drinking
Whiskey with her girlfriend..
Asks her-tum kaun ho……..??
girlfriend-pgal ho gay ho kya
Apni jaanu ko bhool gye ..
.
.
.
.
boyfriend- nasha har gum ko bhula deta hai..
Bahan
gf shocked, bf rocked..

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook