Tachr:Sabse bada pagal koun he?
Tachr:Sabse bada pagal koun he?
Santa ka beta utha.
T:Shabash bete batao.
Beta:Jaan se maar dunga agar kisine mere papa ka naam liya to.
by Pak101.com (few years ago!) / 1195 views
(Rated 3 Stars - 1 votes)
Similar Jokes
"Dad I'm hungry."
"Nice to meet you hungry!"
"Dad I'm serious."
"I thought you were hungry?"
"Are you kidding?"
"No, I'm Dad."
by Muhammad Zeeshan (few years ago!)
Interviewer: wat d difference in mobile & ladline?
santa: ladine ka no hum ungli se dail karte hai mobile ka anguthe se.
by Pak101.com (few years ago!)
Jailor-Tum Kis Jurm Me Aye Ho?
Santa-Bas kuch khaas nahi jailor saab,Sarkar Se Competition Ho Gaya Tha
J- Kis Baat Ka?
S- Note Chhapne Ka.
by Pak101.com (few years ago!)
Malik:
jaldi se koi khali rakshaa laao. Pathan
Nokr kafi der bad aaya aur bola shb,
koi raksha nhi mila jo nazr aya kocha
1 admi zarur beatha nzr aaya.
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
Major Rohail ne bank se loan le kr car le
Lakin loan wapis na kr ska
Bank walay car le gy
.
.
.
.
Major Rohail: pehle pta hota tu shadi b bank se loan
le kr krta
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek bar ek ladka samosa ke bich ke aalu ko kha raha tha aur bahar ke hisse ko phek raha tha.
Dushra dost usse poochta hai ke tum samose ke sirf aalu ko kyun kha rahe hoo?
samosa.jpg
Pehla: Doctor ne mujhe bahar ke chejo ko khane se mana kiya hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Bandar ka bachcha apni ma se: main kitna badsurat hoon. Bandar ki ma: Bhagwaan ka shukar ada karo aur usko dekho jo SMS pad raha hai.....
by Pak101.com (few years ago!)
Kid-aunty mummy ne 1 katori chini mangai h
Aunty(haste hue(-acha aur kuch kaha mummy ne? Kid-ha
kaha vo kutti na de to
samnewali kamini se le aana..
by Pak101.com (few years ago!)
1 class ka bacha
apni
Miss se kehta he.
Me
aapko kesa lagta
hon.
Miss so sweet,
Bacha: To phr me
apne
ammi abbu ko aap
k
ghar kb bhejon.
Miss: wo q.
Bacha:Take wo
hamari
baat aage chalaeen,
Miss:ye kya bkwaas
hai.
Bacha:
.
.
.
.
.
Tution parhane k liye.miss ap b na Qasam se
by hearthackervsgirls (few years ago!)
A man asked sardar how was ur english paper
sardar replied it was fine but i forgot third form of think so i thought and thought and i finally wrote thunk
by Nilesh Kumar (few years ago!)