Tachr:Sabse bada pagal koun he?
Tachr:Sabse bada pagal koun he?
Santa ka beta utha.
T:Shabash bete batao.
Beta:Jaan se maar dunga agar kisine mere papa ka naam liya to.
by Pak101.com (few years ago!) / 1196 views
(Rated 3 Stars - 1 votes)
Similar Jokes
Boys Girls se Zyda Naik hoty hain Kuyn k
Jab b koi B0y kesi Girl ko dakhta hai to bolta hai
Sadky Jawan, kurbban Jawan, MashaAllah, SubhanAllah,
Aur Girl Boy ko dakh kar kahti hai
Dekho kaisy ghor raha hai
Kamina, Zaleel, Be-Sharam, Be-Haya
Tu Sabit howa boys Girls se Zyda Naik hoty hain
by Pak101.com (few years ago!)
Customer-Teri Cow Ki 1 Ankh Kharab Hai, Fir Bhi
Tu
25,000 Mang Rha He.
Santa- Tuze Cow Dudh Pine K Liye Leni Hai Ya
Nain-Matkkane Ke Liye.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Aik pathan aurat bank check cash karany gai. clerk: yahan sign karo
aurat: kesay?
Clerk: jesay khat k akhir main likhti ho!
Aurat ny likha: " Twade kaky di maa"
by Abdul Hannan (few years ago!)
Madam: Agr Koi School Ke Samne Bomb Rakh Deta Hai To Kya Karoge?
Student: 1-2 min Dekhenge
Agr Koi Le Jata Hai To Theek Hai,
Warna Staff Room Main Rakh Denge!
by Pak101.com (few years ago!)
Bacha park mai betha ek ke baad ek toffee kha raha tha.
Paas betha 1 aadmi bola: Jo zada metha khata hai wo jaldi mar jata hai.
Bacha: Aap ko maloom hai mere dada ki umar 100 saal hai.
Admi: Wo metha kam khate hon ge?
Bacha: Nahi, wo apne kaam se kaam rakhte hain.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa: Yar muje Major Rohail ne social work krne Pr
bohat mara.
Batna: Social Work?
Santa: Han, me ne qabristan k gate pr Welcome ka
board lagaya tha.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Raat ka time jab Munna aur Chinkie apnay bed room mien so rahay thay to phone ki ghanti baji.
Voice: Aray doctor sahab jaldi aayeay! Meray betay nay blade kha liya hai.
Munna abhi jaanay k liye tayyar hi hota k dobara phone aata hai.
Voice: Doctor Sahab! Aab aanay ki koi zaroorat nahi, meray husband ko shave k liye doosra blade mil gaya hai
by Mohammad Ali (few years ago!)
Ek Raat light chali gayi SANTA:Aree yaar pankha
to chala doo,banta: Kar dii na paglo wali baat?
pankha chala diya to mombati bhuj jayegi.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
nepali-ye sham singh ka mobile kaha milega?santa-
pta nahi nepali-itni bari company hai or apko pta ni
santa ko baad me pta laga wo samsung keh raha
tha....
by Tanveer Hussain (few years ago!)
bf drinking
Whiskey with her girlfriend..
Asks her-tum kaun ho……..??
girlfriend-pgal ho gay ho kya
Apni jaanu ko bhool gye ..
.
.
.
.
boyfriend- nasha har gum ko bhula deta hai..
Bahan
gf shocked, bf rocked..
by Pak101.com (few years ago!)