BMW CAR
Aik Memon Aik Arbi Ko Apna Khoon Deta Hai
Arbi Khush Hokar Memon Ko 1 BMW Car Deta Hai
Phir Arbi Dobara Khoon Mangta Hai Memon Khoon
Deta Hai
Aur Arbi Isko Till K Laddoo Deta Hai
Memon Kehta Hai:
Is Bar New BMW Kiun Nahi Di ?
Arbi Kehta Hai: Ab Mere Ander Memon Ka Khoon
Dargish Kar Raha Hai
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 848 views
Similar Jokes
Ek Pathan Ne New Car Li:
Aur Drive Pe Nikla.
Thora Aagay Gaya to Toll Plaza Aaya.
Aadmi Bola Han Khan G?
Pathan: Full Kar Do.
by Abdul Hannan (few years ago!)
GOLU ne raat ko uthkar machis jalai Or fir so Gya
MOLU ne poocha kya dekh rahe the
GOLU:-mai dekh raha tha ki tumne BULB Band kiya hai ya nahi...
by tahir bashir (few years ago!)
Golu Found His Wife Having Affair.
Golu Decided 2 Kill Her And Himself.
golu Ne Apne Kaan Pe Gun Lagayi Or Wife Ko Bola,
“Khush Mat Ho.
Agla Number Tera Hai!!:-)
by Pak101.com (few years ago!)
Dil ney dil say kuch kehna chor dia,
Ankhon nay ankhon say milna chor dia,
Lux Rs.25 ka kya hua,
Aap nay tu mo dhona hi chor dia..
by Pak101.com (few years ago!)
EK KHAN AUR SARD EK DOSRA KA DOST THAY.
KHAN NA SARDA SA POCHA..
KHAN:- SARDAR JI AP JAHAZ MAIN SAFAR KIYUN
NAHI KARTAY.
SARDAR:- MOJAY MARNA SA DAR LAGTA HY
KHAN:- MOUT KA TU EIK DIN MOQARAR HY PHIR
DAR KASAY
SARDAR:- MAIN BI JANTA HON KA EIK DIN
MOQARAR HY LIKAN FARAZ KAROO MAREE ABI
ZINDGI HY LIKAN POILT KAY MARNAA KA TIME AA
GIYA TU.....
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar Wife:
Jaan Ek Puppy Do Na
Sardar:
Ghar Main Khanay K Leye Paisa Nahi Ha
Or Tujhe Kuttay Ka Baccha Chaheye
by Pak101.com (few years ago!)
ISHQ Me DOLAT Sari Na Luta Dena..
Mummy Papa Ka Maan Mitti Me Na Mila Dena..
Ghar Se Jo Mily Hen Paise Sabzi K Liye Beta,,
Bazar Ja K Girlfriend Ka RECHARGE Na Kera Dena..
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar : Yar meri biwi pani se bohat darti hai.Friend : Acha wo kaise?Sardar : Yar kal mein ghar gaya to wo bathtubmai bhi security guard k sath bethi thi.!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
3 Idiots Best Line –
“Neend ke piche mat bhago.Agar bhagna hai to
padhai ke peeche bhago.Neend jhak mar ke
tumhare peeche aayegi!”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher: Agar Main Tumhari Ammi Hoti, To Tumhain 2 Din main Sudhaar Deti...
Student: Main 2,3 din Main Abbu se Mashwara Kar k Batata Hon! :-)
by Pak101.com (few years ago!)