Lock Kiya Jaye
Amitabh is questioning a guy on kbc.
He asks him ‘meri company ka naam kya hain?’
Options : tisco, wipro, abcl, reliance.
The guys says ‘abcl’
Amitabh asks ‘sure, confident?’
The guys says ‘ yes confident’
Amitabh says ‘computerji abcl ko tala laga do’
The computer replies ‘abe gadhe abcl ko 2 saal se tala laga hua hai !’
by Pak101.com (few years ago!) / 914 views
Similar Jokes
A teacher was having trouble teaching arithmetic
to one little boy. So she said, "if you reached in
your right pocket and found a nickel, and you
reached in your left pocket and found another one,
what would you have?" "Somebody else's pants."
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Taxi Driver: Petrol Khatm Ho Gaya Hai Gadi Aage Nahi Ja Sakti
Sardar:Koi Baat Nahi
Reverse Lelo, Vapas Ghar Chalte Hain
by Pak101.com (few years ago!)
4 Pathaan Train Kay Pichaye Bhag Rahe Thay
2 Charh Gay
To Train Ma Logo Ny Kaha
Weldone
Pathaan: Khaaak Well Done?
Jana To Unho Ny Tha
Ham Toh Chornay Aye Thay.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Examiner:y r u under tension?
Did u forget admit card,ID,or calculator?
student:No Sir!
By mistake i have brought tomorrow exam’s pharray (Cheating material) today:-)
by Pak101.com (few years ago!)
Ek chooha sharab k glass me gir gaya.
Wahan se ek billi guzri to usne billi se kaha k mjhy
yahan se nikalo phir chahy mjhy kha jana.
Billi ne laat mari glass gira diya.
Chooha nikal kr bhaga or bil me ja kr khara ho gya
Billi na kaha jhooty, dhoky baaz tm to keh rahy thy
k mjhy nikalo beshak mjhy phir kha lena…
Chooha Muskuraya
Or Bola
Jaan naraz mat hona
Us waqt main Nashy me tha.;-)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Husband: can u be the moon of my life?
Wife: Awww Yes sweetheart..!
.
.
.
.
.
Husband: Great! then….
Stay 9,955,887.6 kms away from Me..!!
by Pak101.com (few years ago!)
Farzana Baji Hogai Hai Kuch Naraz Wah Wah…. Wah
Wah…. Farzana Baji Hogai Hai Kuch Naraz Q K Un
Ki Chappal Pehen K Bhaag Gaya Hai Faraz!!!
hahaha
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek chor raat mai chori karnay ek ghar mai gaya.
Jb wo ghar mai dakhil hoa to daikha tv lounge mai ek khoubsurat larki baithi biscuit kha rahi thi.
Raat ka andhera or tanhai ka aalam
Chor ki niyat kharab ho gai
Us ne larki ko dhakka mar k nechay giraya
Or Biscuit ka packet le k bhag gaya LU ka candy biscuit subko dewana banaye,.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Baar Ek Hathi Tha, Uske Samne 12 Kele The, Usne 11 Kele Liye, 1 Nahi Khaya Batao Kyun?
Kyun Ki 1 Kela Plastic Ka Tha.
Chal Ek Aur Is Baar Phir Hathi Tha, Phir 12 Kele, Usne 12 Ke 12 Nahi Khaye, Batao Kyun?
Is Baar Hathi Plastic Ka Tha.
Chal Ek Aur, Is Baar Asli Hathi Tha, Asli 12 Kele, Usne 12 Ke 12 Nahi Khaye, Bata Kyun?
Kyun Ki Kele TV Mein The.
Chal Ek Aur, Is Baar Phir Asli Hathi, Asli Kele, Hathi Aur Kele Dono TV Mein, Phir Bhi Nahi Khaye, Batao Kyun?
Dono Alag-Alag Channel Pe The.
Chal Ek Aur Is Baar Phir Asli Hathi Asli Kele, Dono 1 Hi Chhanel Pe The, Phir Bhi Nhi Khaye, Batao Kyun?
TV Band Tha.
by Pak101.com (few years ago!)
Explain The word "AUTOMATICALLY"
....Nahe pata
i"ll xplain... ager koi ganji ladki auto mein bethi ho
to use kehte hain auto_mein_takli
by Tanveer Hussain (few years ago!)