TEACHER: John
TEACHER: John, why are you doing your math multiplication on the floor?
JOHN: You told me to do it without using tables
by Pak101.com (few years ago!) / 876 views
Similar Jokes
1 class ka bacha
apni
Miss se kehta he.
Me
aapko kesa lagta
hon.
Miss so sweet,
Bacha: To phr me
apne
ammi abbu ko aap
k
ghar kb bhejon.
Miss: wo q.
Bacha:Take wo
hamari
baat aage chalaeen,
Miss:ye kya bkwaas
hai.
Bacha:
.
.
.
.
.
Tution parhane k liye.miss ap b na Qasam se
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Larki maan se:ammi ye mard kia hota hai aur khusra kia hota hai?
Maan:parhne wala aagr jawab de de to mard agr na de to khusra.
by Sabir shah (few years ago!)
Pathan: Aj Me Bus Ke Peache Ghar Tak Bhagta Huwa Aya Ho
Or Kirye Ke 20 Rupe B Bacha Lie.
2sra Pathan:
Tum Bhut Bewakoof Ho Rikshe Ke Peache Bhagte
To 80 Rupe Bach Jate. :
by Abdul Hannan (few years ago!)
Girl friend:janu mujh par shairy banau
sardar:in kali kali zulfun se karti ho andera
ho jao ganji aur kar do saweera
by Sabir shah (few years ago!)
Boy: My grlfrnd broke up wid me & snt me pics wid her new boyfrnd..
Frnd: Awwww dats Bad.,wht did u do dn?
Boy: I sent them 2 her Dad….
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar: Raat film vich ik chudail kade mere aggey, kade mere pichchey…
Pathan: Kehri film si ? Sardar: Apne Shaadi di movie si -
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Baap: Beta is bar exam may pas ho fail bike zaror dilaonga..
Larka: khush ho k konsi abbu
Baap: Pas howa tu HONDA 70 collage jane k lie. Aor fail howa tu YAMAHA 100 doodh pechne k lie
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ramdas Dukhi Hokar Apne Dost Shyamdas Ke Ghar Jata Hai Aur Shyamdas Se Bolta Hai.
Ramdas: "Yaar, Mujhe Apni Biwi Se Talak Chahiye"
Shyamdas: "Lekin Kyu Akhir Aisa Kya Hua?"
Ramdas: "Wo 6 Mahine Se Baat Hi Nahi Kar Rahi"
Shyamdas: "Ek Baar Phir Soch Lo, Aisi Biwi Sirf Kismat Walo Ko Milti Hai"
by Pak101.com (few years ago!)
cycle wale ne 1 Aadmi ko takkar mar di.
Aur bola-Aap bahut lucky ho
Aadmi- kaise
Cycle wala- Aaj meri chutti hai
NAHI TO MAI TRUCK CHALATA HU
by Pak101.com (few years ago!)
Ek shEikH doCtOr k pAsS Gya Or bO|A K GhAr ja Kr mAreEz Check Krnay Kitnay Pesay.
Doctor:300 Rs.
Sheikh:cHLAin dOctOr Shb.
Ghar Puhanchay tO Docor Ne pOcha K MareEz Kahan hAi?
Sheikh: MareEz Koi Nahi hAi,
Taxi wALa 500 Mang Raha Tha,
by Mazhar Khan (few years ago!)