Challak Miyan Biwi
Pathan:: Light nhi hai tau kambakht pankha hi chala do...
Biwi:: Aakhir pathan hi ho na, aqal tau hai hi nhi...
pankha chala diya tau mom-batti bhuj jayegi, pher andhery ma kia karogy.. :D
by WAQAR (few years ago!) / 1024 views
Similar Jokes
Jee bhar k rone de aaj mujhe
Ae
=bhai g=
1 hi Larki Ka nmbr tha namaz k bad MOLVI ki baaton me aa k delete Kar diya.
('-')
<( )>
//
by Mazhar Khan (few years ago!)
SHADI SE PEHLE
Boy: Aakhir wo din aae ga kb
Girl: tm muje chor to nhi doge
Boy: no way esa sochna b mat
Girl: Roz shoping kraogy
Boy: Q Nhi, Bahot Sari
Girl: tmhari zindgi me koi or to nhi?
Boy: no yar
Girl: do u love me.
Boy: yes dear.
Girl: oh dear!
SHADI K BAAD -
Ab zra ye sms neechey se ooper
prhen..:P:P
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Do Ladies Aapas Mein Baat Kar Rahi Hoti Hai.
1st Lady: “Bartan Dhone Ke Liye Kya Istemaal Karti Ho?”
2nd Lady: “Bahut Si Chize Istemal Kar Chuki, Lekin Pati Se Achhi Koi Cheez Nahi“
by Pak101.com (few years ago!)
Petrol ke rate badhne par Santa bola: “Menu koi farak nahin penda. Pehle bhi 100 ka bharwata tha ab bhi 100 ka bharwata hoon.”
by Pak101.com (few years ago!)
KFC New Prices
Piza @Rs.200
Chicken @Rs.150
Burger @Rs.100
Pepsi @Rs.50
Lakin ap phir b kuch kha nhi sakte Q K
ap k pas tou sms k liye b paisy nhi hote.
by Mazhar Khan (few years ago!)
3 Charsi Rikshay Main Bethay.
Rikshay Walay Nay Riksha Start Kar K Band Kar Dya
Our Bola: Lo Sahab, Pohanch Gaye.
1 Nay Thanks Bola,
Doosray Nay Paisay Dye,
Our Teesray Nay Driver Ko Thapar Mara.
Driver Samjha Is Ko Pata Chal Gaya.
Laikin 3rd Bola:
Salay Aaj Tou Marwa Hi Deta,
Kitni Taiz Chlata Ha…. :D
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa : Badda dukh hoya si teri wife di mout ki khabar sunker, wase hoya ki si?
Banta : Goli lagi si matthe vich.
Santa : Shukar rabb da ankh bach gai.
by Akash Aki (few years ago!)
Jb 1 Aurat dosri se baat karti hy to
Shetan 1 corner me khamoshi beth jata hy
Or
Sirf Seekhta hi nahi hy
Notes Banata Hy Notes.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Beta: maa, aaj subhah jab mein papa ke sath bus mein aa raha tha to unhone ek aurat ke liye mujhse apni seat chodne ko kaha.
Maa: Beta, ye to achi baat hai bado ka samman karna chahiye
Beta: magar maa, mein to papa ki god mein baitha hua tha.
by Pak101.com (few years ago!)
Lion ne ek buddhe ko pakad liya.
Buddha :- Mera khoon to thanda ho
chuka hai kisi jawan ka taza garam
khoon piyo.
Lion :- Koi baat nahi aaj cold drink pine
by Rizwan Ajmal (few years ago!)