Challak Miyan Biwi

Pathan:: Light nhi hai tau kambakht pankha hi chala do...

Biwi:: Aakhir pathan hi ho na, aqal tau hai hi nhi...
pankha chala diya tau mom-batti bhuj jayegi, pher andhery ma kia karogy.. :D

by WAQAR (few years ago!) / 1024 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

MOLVI ki baaton me

Jee bhar k rone de aaj mujhe
Ae

=bhai g=

1 hi Larki Ka nmbr tha namaz k bad MOLVI ki baaton me aa k delete Kar diya.
('-')
<( )>
//

by Mazhar Khan (few years ago!)
Funny



SHADI SE PEHLE

Boy: Aakhir wo din aae ga kb
Girl: tm muje chor to nhi doge
Boy: no way esa sochna b mat
Girl: Roz shoping kraogy
Boy: Q Nhi, Bahot Sari
Girl: tmhari zindgi me koi or to nhi?
Boy: no yar
Girl: do u love me.
Boy: yes dear.
Girl: oh dear!

SHADI K BAAD -

Ab zra ye sms neechey se ooper
prhen..:P:P

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Pati Duniya Ki Sabse Achhi Cheez Hai?

Do Ladies Aapas Mein Baat Kar Rahi Hoti Hai.

1st Lady: “Bartan Dhone Ke Liye Kya Istemaal Karti Ho?”

2nd Lady: “Bahut Si Chize Istemal Kar Chuki, Lekin Pati Se Achhi Koi Cheez Nahi“

by Pak101.com (few years ago!)
Petrol ke rate badhne par Santa bola

Petrol ke rate badhne par Santa bola: “Menu koi farak nahin penda. Pehle bhi 100 ka bharwata tha ab bhi 100 ka bharwata hoon.”

by Pak101.com (few years ago!)
KFC New Prices

KFC New Prices

Piza @Rs.200
Chicken @Rs.150
Burger @Rs.100
Pepsi @Rs.50

Lakin ap phir b kuch kha nhi sakte Q K
ap k pas tou sms k liye b paisy nhi hote.

by Mazhar Khan (few years ago!)
3 Charsi Rikshay Main Bethay

3 Charsi Rikshay Main Bethay.
Rikshay Walay Nay Riksha Start Kar K Band Kar Dya
Our Bola: Lo Sahab, Pohanch Gaye.
1 Nay Thanks Bola,
Doosray Nay Paisay Dye,
Our Teesray Nay Driver Ko Thapar Mara.
Driver Samjha Is Ko Pata Chal Gaya.
Laikin 3rd Bola:
Salay Aaj Tou Marwa Hi Deta,
Kitni Taiz Chlata Ha…. :D

by Mazhar Khan (few years ago!)
santa n banta

Santa : Badda dukh hoya si teri wife di mout ki khabar sunker, wase hoya ki si?



Banta : Goli lagi si matthe vich.
Santa : Shukar rabb da ankh bach gai.

by Akash Aki (few years ago!)
Jb 1 Aurat dosri se

Jb 1 Aurat dosri se baat karti hy to

Shetan 1 corner me khamoshi beth jata hy

Or

Sirf Seekhta hi nahi hy

Notes Banata Hy Notes.

by Mazhar Khan (few years ago!)
Beta: maa, aaj subhah

Beta: maa, aaj subhah jab mein papa ke sath bus mein aa raha tha to unhone ek aurat ke liye mujhse apni seat chodne ko kaha.

Maa: Beta, ye to achi baat hai bado ka samman karna chahiye

Beta: magar maa, mein to papa ki god mein baitha hua tha.

by Pak101.com (few years ago!)
cold drink

Lion ne ek buddhe ko pakad liya.
Buddha :- Mera khoon to thanda ho
chuka hai kisi jawan ka taza garam
khoon piyo.
Lion :- Koi baat nahi aaj cold drink pine

by Rizwan Ajmal (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook