Santa : O Banno Car ki speed
Santa : O Banno Car ki speed itani kyo badha di..?
Biwi : Oji Car ki break fail ho gayi hai, accident ho
jaye iske pehele ghar pahunch jaate hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 915 views
Similar Jokes
Wife: Apko merii Khoobsurti Zeeyada Achi Lagti Hai Ya meri
Aqalmandi?
Sardar:
“Mujy Tuo Tumhari Ye Mazak Karne Ki Adat Bohat
Achi Lagti hai
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Santa Apni Girlfriend Ke Sath Park Mein Baitha Tha.
Ek Budhe Ne Dekha Aur Santa Ko Bola.
Budha: “Bete, Kya Ye Hamari Sanskriti Hai?”
Santa: “Nahi Ji Ye To Apni Patiala Wali Simmi Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
She Is Hot!
She Is Sweet!
She Always Need A Lip 4 Kiss
Whole World Mad 4 Her!
Who!
Who Is She?
Do U Know?
"Tea"
Chai Piyo, Mast
Jiyo.......
by zohaib (few years ago!)
1 Memon Hajj Per Gaya
Or Zor Zor Se DUA Mangne Laga
Ya Allah
Mere Saray Gunah Maaf Karday
Warna Mera
2 Lac Wapas Kar De
by Pak101.com (few years ago!)
Height of Shock
Maalkin – kya hoa tum 3 din kaam pe nahi ayi ?
Kaam wali – Mem saab maine to facebook pe status update kardia tha ke … ” Going to gaaon for 2 days ”
aapke husband ne comment b kia tha
” have a safe trip, come so0n honey ” :-P
by Mazhar Khan (few years ago!)
Teacher;ye bacha tmhara kia lagta hai.
Sardar;ye mera door ka saga bhai hai.
Techer;wo kaise
Sardar;is k aur mere darmayan me 6 behan bhai hain.
by Sabir shah (few years ago!)
The more you read and
observe about this Politics thing,
you got to admit that each party
is worse than the other.
The one that.s out always looks the best.
by Abdul Sami (few years ago!)
Teacher to Sardar: Write your best friend's name in English.
Sardar wrote: ' Beautiful Red Underware'
Teacher: What?
Sardar: His name is Sundar Lal Chaddi
by Abdul Hannan (few years ago!)
Ghareeb Bacha:
Express Kitne Baje jani He? TT:9 Bajay
bacha:Local?
TT:1 Bajaybacha:Maal Gaddi?
TT:12 Bajay
TT:Jana kahan hai?
Bacha.patri pe tatti karni hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher: Batao cold drink
Nuqsan deti he ya faida?
Student: ager koi pila de
To faida agr plani pr jae
To nuqsan;
(-_-)
<)(>
_//_
O My God I Am So
Intelligent
by hearthackervsgirls (few years ago!)