Boys Are Always Kameene

Jab Ladka Ulti Kare To Maa: “Kaha Se Pee Ke Aaya Hai Kameena?”

Or Jab Ladki Ulti Kare To Maa: “Koun Hai Woh Kameena?”

Conclusion: “Boys Are Always Kameene.“

by Pak101.com (few years ago!) / 945 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Mere Paas 2-2 Mobile He

RAAZ-Mere Paas 2-2 Mobile He
Camera He Memory Card He
Vodafone Ka Sim He

Tere Pas Kya Hai?

Mai Bola
Mere Mobile Me Balance He

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Aur Truck

1 Truck Dosry Ko Khench K Le Ja Raha Tha
Ye Dekh K 1 Sardar Zor Zor Se Hasney Laga Or Zamin
Pe Lotpot Ho Gaya Or Bola
Ek Rasi Ko Uthany K Liye Do Do Truck

by Pak101.com (few years ago!)
Bechare Janwar Bhi Ab Darte Hai

Ek Jungle Mein Mor Aur Morni Bethe The, Mor Ka Man Morni Ko Kiss Karne Ka Kiya,

Mor Morni Ko Kiss Karne Hi Laga, Ki Morni Use Rok Ke Idhar-Udhar Dekhne Lagi, To Mor Ne Puchha,

Mor: “Kya Hua Janu?”

Morni: “Dekh Rahi Hoon Aas-Pass Discovery Wale To Nahi Hai Saale ‘MMS’ Bana Lete Hain“

by Pak101.com (few years ago!)
Husband : Agar Mai marr gaya

Husband : Agar Mai marr gaya tohtum dusri shaadi
karogi??

Wife : Nahin, Mai apni behen ke saath poori zindagi
reh lungi

Wife : Agar Mai marr gayi toh tum dusri shaadi
karoge??

Husband : Mai bhi tumari behen ke saath poori
zindagi rehlunga :

by Pak101.com (few years ago!)
Bv ko theak karne ka tareeqa

Bv ko 2 min me theak karne ka tareeqa

.
.
.
.
.
.
Agr ap k pas koi hai tu batao warna aik parcham k sae tale hum aik hain hum aik hain

by Sabir shah (few years ago!)
Jis hospital da mein doctor han

Jis hospital da mein doctor han

Meri vohti uthe nurse hai

Kinna ajeeb zulam sehna painda hai

Apni hi vohti nu sister kehna painda hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Classic Insult

Classic Insult!!
.
.
Mere pass Facebook hai,
BBM Hai, Twitter hai,
WhatsApp hai
.
.
.
tumhare pas kya hai..? .
.
Smart ans: Mere paas
“Aur bhi kaam hain”.

by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa was playing chess

santa was playing Chess with his Dog!
Friend: Aray wahhh! tera kutta to buhat intelligent
hai....
santa: kiya khaak intelligent hai,
5 me sey 3 to mai jeeta hun...

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan U.K Gaya

Pathan U.K Gaya
Airport Officer Ne Naam Pocha

Pathan: Umar Daraz Khan

Officer: English Mei Bolo

Pathan Kuch Dair Sochny K Baad: Long Life Khan

Peche Sardar Khara Tha
Wo Bola:
I M Beautiful Red Underwear

Officer:What?Sardar:Mera Naam Hai Sundar Laal Chadda

by Pak101.com (few years ago!)
Yaar Mai bhaut Pareshan hu banta

Santa: Yaar Mai bhaut Pareshan hu
banta: Kya hua?
Santa: Yaar shubha se koi
Battery Low se miss call kar raha hai or No. bhi nahi aa raha hai

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook