Girl: Hi! What u doing?
Boy: Hey!
.
Girl: Hi! What u doing?
.
.
Boy: texting the most beautiful Girl in the
world ?
.
Girl: Aww How cute :*
.
.
.
Boy: Ya! But she is not replying, so m
texting U!
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 897 views
Similar Jokes
Train me laloo ne apna trunk upar samaan rakhne vali jagah par rakh diya. Neeche Mayavati baithi thi.
Mayawati: Lalooji, apna samman kahi or rakho, mere sirr pe gir jaega.
Funny Lalu: Koi baat nahi behanji, iss me tutne vali koi cheez nahi hai
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Batao Saal Me Kitne Mausam Hote Hain?
Student: Sir 4 Mausam.
Teacher: Kaun Kaun Se?
Student: Hartaal, Election, Imtehanaat, Hungame.;-)
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Sardar Restaurant me soup Pi raha Tha.
Boy : Sardar G Soup Wich Makhi Ae....
Sardar : Dil wadda Kar Yaar. Makhi ne Kina Pee lena ae.
by Pak101.com (few years ago!)
Friend: Sardar Ji Tum ne apni Bewi ko talaq kion de di?
.
Sardar: Yar asal mai uska character boht kharab tha.
Shadi mujh se ki thi owr bachay Bagwaan se mang rahi thi
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Height of good luck
teacher: Hey Stand up tell me two pronouns
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Student: who Me
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Teacher: very good sit down
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Aik Haseen-o-Jameel Adaakara Ke Ghar Aag Lag Gaee
Aag Par Qabu Panay Main 10 Minut Lagay
Aur Aag Bujhany Walon Per Qabu Panay Main 40 Minute Lagay
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:Translate it into
English: "Tumhe Laat marke
beizzat karke bahar nikal diya gaya
aur baad me vapas bulaya gaya ."
Student:You have been "GANGULIFIED"!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 sardar ne nayi chaddi le
Gawon mai sab ko dhoti ota kar kaha mairi nayi chaddi dekh len
.
Ghar aya to dekha chaddi almari mai pari ti.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Husband to a newly wedded wife!
I could go to the end of the world for you
Wife: Thanks! but promise me
you will stay there for the rest of your life.
by Pak101.com (few years ago!)
Husband: I think 0ur daughter iz in love....
Wife: Why do u think so???
Husband: She iz not askin' 4 pocket money Now-a-dayz....
by Pak101.com (few years ago!)