Mera beta raat bhar book
Santa: mera beta raat bhar book ke saamne hee baita rahta hai.
Banta: lekin phir bhi woh fail kyu huaa?
Santa: wah book 'facebook' tha, isliye
by Pak101.com (few years ago!) / 1054 views
Similar Jokes
Munna bhai:apun ko kaisy pata chalay ga k ye bakra hai ya bakri?
circuit:simple bhai ,pathar mar kar dekho,
ager bhaga to bakra
aur ager bhagi to bakri
by Abdul Sami (few years ago!)
1 Bacha Ghar se Mar kha kar Ghussay mein school
ja raha tha ..
Raste mein kisi ne Pocha:
'Beta..
Student ho? Padte ho?'
Bacha:
"Nhi Kanjar hun,
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Aik Chunti or haathi ki love marraige hui, Aglay din haathi ki death ho gai, Chunti boli: Wah ri mohabbat, aik din ka pyar or ab saari umar qabar khodney mein guzray gi
by Mohammad Ali (few years ago!)
1 Hindu ne Muslim se pochaTum log Khatna Q karwate ho?
Musalman soch me par gaya Phr bola: Faida to kuch khas nahi,bus zara KHOOBSURTI aa jati hai..!!
by Mohammad Ali (few years ago!)
Frog: “Sardar ka demag nahi hota”
Sardar: “Hota hai”
Frog: Nahi hota nahi hota
(& jumps in water)
Sardar: “Lo, is mai khudkushi karne wali kia baat thi”?:-):-D
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar to Girlfriend= Darling main tum se shaadi nahi karsakta gharwale mana karrahe hai. Girlfriend= Tumhare ghar me kaun kaun hai. Sardar= 1 biwi aur 3 bacche…
by hearthackervsgirls (few years ago!)
ek jin sharab penay insan ki shakal ma gaya 12 glass py gya.
sardr:tenu chaddi nahi ?
Jin:maa jin hoon
sardar:lay chadd gayi Kanjar nuu :)P
by umair Khan (few years ago!)
Santa was going to Bombay. While the plane was landing he was so excited and shouted: “Bombay�� Bombay”
Air hostess said: “B silent”
Santa: “Ok. Ombay… Ombay”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
ANTA agar aapko Garmi lage to aap kya karte ho?
S-Cooler k samne bait jata hu Q:fir b Garmi lage to? S:To Cooler on kar leta hu
by Pak101.com (few years ago!)
SANTA-Inn aalu k parantho mein aalu nazar nahin aa rahe hai
BANTA-Yaar naam par mat ja
Kashmiri pulav mei kabhi kashmir nazar aata hai kya.?
by Pak101.com (few years ago!)