Aj Girl friend ke shadi
Aaj Girl Friend ki shadi main jaa k ye Ehsaas hua
Faraz
K Biryani achi ho to Mohabbat bhi pheki lgti hai
( ',')/
/)( de na Yar.
LL
by Mazhar Khan (few years ago!) / 1045 views
Similar Jokes
Pathan Kon Banega Crorepati Main:
.
Q: What is you Father Name?
.
Pathan: Plz Options?
.
A. Dilawar
B. Changez
C. Feroz
D. Sultan
.
Pathan: Life Line 50/50
A. Dilawar
C. Feroze
.
Pathan: Audience Vote.
75% Dilawar
25% Feroze
.
Pathan: My Last Life line Phone a Friend.
.
Kisko Call Karengy?
.
Pathan: Apny Baap Dilawar Ko
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Race Dekhte Huey Sardar 2 Fellow Sardar: Inaam Kis Ko Mile Ga ?
2nd: Sab Se Aagey Waley Ko
1st Sardar: Tau Phir Peeche Waley Kyon Bhag Rahe Hain
by Pak101.com (few years ago!)
Shaikh: Ye kela ktne ka?
Kele wala:5 rupees.
Shaikh:2 rupy ka deta hai?
Kele wala: 2 rupy me to sirf chilka milega.
Shaikh: Le 3 rupy, chilka rakh aur kela de
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Mareez: Doctor Sahab, Aap ny jo Dawa Likh ker di thi,
Wo to Kahin nahi mili,
Pura Shehar Chhan mara hai..
Doctor: Ohooo,
Dawai to me Likhna hi Bhool gaya tha,
Ye to Mere Signature hen..;-p:-0
by lescol (few years ago!)
gir;mujhe kyoun dekh rahe ho?
tumari koi behan nahi he kya
boy;hai is liye to dekh raha hoon
girl; koun?
boy ; meri behan ko bhabi cahiye..........
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: What is the axis of the earth?
Student: The axis of the earth is an imaginary line which passes from one pole to the other, and on which the earth revolves.
Teacher: Very good. Now, could you hang clothes on that line?
Student: Yes, Sir.
Teacher: Indeed, and what sort of clothes?
Student: Imaginary clothes, Sir.
by Pak101.com (few years ago!)
Height of Innocence
Kid (on phone): Madam, My son will not come to school today !
.
Madam: Who are you?
.
Kid: My Papa Speaking !!
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
aik class main maindak ko behosh kerna tha. lakin dawa nahi mil rahi thi.
aik laka: sir meri jurabain sungha dain.
ustad: mendak ko behosh kerna hai marna nahi hai!
by Haseeb Sultan (few years ago!)
Ek sahab shadi sey bohat dartey they, aakhir kaar shadi keliey tayyar ho gyey. Woh jis larki ko pasand kertey they us key barey mein apney ghar walon ko bataya
Sab ghar walon or rishteydaar us larki ko jantey they. Pasand sun ker amma jaan cheekh utheen, “Is larki sey shadi karo gey? woh to tum sey umar mein achi khasi bari hey”
“Abhee sey balon mein rang lagati hey”, khala boli
“Ghoomney phirney ki bhee bohat shoqeen hey”, dadi ney khabardaar kiya
“Jahez bhee kuch khaas nahi laey gi”, chacha ney bataya
“Us ka rang kisi bhee cream key istamaal sey gora nahi honey wala”, phuppi ney ahem raaz bataya
“Magar mein ney us ki ek khoobi ki wajah sey shadi ka faisla kiya hey”, sahab boley
“Woh kia? ” sab ney poocha
“Us ka dunya mein koi nahi hey…”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher: 3 idiots film se ap ko kya lesson mila?
Pappu: miss yehi k Enginering parh kr b medical ki bachi phasai ja skti hai.
Miss:shut up & get out.
Bubblo: Miss men btaon?
Miss: Very good. Batao!
Bubblo: Miss Kiss krty huay Naak Beech mn nhi ati.
Miss: U also get out.
Pinki: Miss men btaon?
Miss:i think u r brilliant studnt.. Tm sahi btao gi..
Pinki: Miss doctor k elawa engineer b delivery kr skta hai :)
Miss: Lakh lanat :
by hearthackervsgirls (few years ago!)