i wont have to pay
Wife- If I Dismiss The Cook
‘n Make Food Myself For A Month,
What Will You Pay Me..?
Husband- I Won’t Have To Pay You,
You’ll Get My Entire Insurance Amount.. !:)
by A. Sami (few years ago!) / 892 views
Similar Jokes
Waiter: Khan Sahib 10 Rup Tip To Meri Insult Hai…
Khan: To Phir..?
Waiter: 20 Rup To Hone Chaiye Na…
Khan: Main Tumhari Double Insult Nahi Kar Sakta…
by Mazhar Khan (few years ago!)
1st sardar: oye agar neend na aaye to kya kia jaaye? 2nd Sardar: Neend ka intizar karne se achha hai ki banda soo hi jaye
by Mohammad Ali (few years ago!)
Pathan: tum humko 3 laakh rupey do,
hum tumhay 15 din k bad lotA dega
.
.
(after 15 days)
.
aadmi: Chal khan apna waada pura kar...
.
Pathan: ye ley
.
"LOTA":P
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 bhikhari ki lotry lag gyi to vo 1 mandir bnvata h.
2nd bikhari- yar tu mandir kyun bnva rha h?
1st bikhari- qki iske samne me akela bhik manguga.
by Pak101.com (few years ago!)
SARDAR k betay ki baraat thi
Sardar 250 afraad le k pohncha,
Larki ka baap: Tum ne tou kha tha k 50 bandey honge?
Sardar: bande 50 e ne, baqi saarey chawal ney.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Banta: Hum To Udti Chidya K Bhi Par Gin Lete He,
Santa: Is Me Mushkil Hi Kiya Hai
2 Hi To Hota Hein
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Toy Train se khel rha
tha
aur Bar-Bar bol rha tha,
"Jis HARAMI ko chadna
hai chad jao, Jis
KAMINE ne utarna hai
utr jao..."
.
.
.
Uske BAAP ne uski train
rok k 1 zor se
thappad laga diya...
.
.
Bachha thodi der ro k
chup ho gaya aurfir
shuru ho gaya,
.
.
"Jis HARAMI ko chadna
hai chad jao, Jis
KAMINE ne utrna hai utr
jao ."
.
.
Pehle hi kisi KUTTE ki
wajah seTrain 10
min
late ho gayi hai..
by Pak101.com (few years ago!)
1 Hindu ne Muslim se pochaTum log Khatna Q karwate ho?
Musalman soch me par gaya Phr bola: Faida to kuch khas nahi,bus zara KHOOBSURTI aa jati hai..!!
by Mohammad Ali (few years ago!)
Banta to his new bride Preeto,
Now that we are married, do you think you will be able to Live on my small income?
Preeto: Of course dear, no trouble. But what will you live on?
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:ye btao k cold drink faida mand hai ya nuqsan de?
Student:agr free me mil jae to faida mand hai aur agr pilani pare to bahut nuqsan de.
by Sabir shah (few years ago!)