NeW sTyLe 2 PrOpOsE a GiRl

NeW sTyLe 2 PrOpOsE a GiRl

Dekho me nhi chahta k mera beta bara ho k tmhari beti ko line maray

Bura lagega

Agar Tum han karo to dono ko bhen bhai bana dete hen ;-)

by Pak101.com (few years ago!) / 864 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Dr Sahab Plastic Surgery karvane me

Dr Sahab Plastic Surgery karvane me kitna kharcha ayega

Dr:5 lakh

Sardar: Agar 'Plastic' hum de to?

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Tum la ilaj ho

Dr:ap k shohar theak ho sakte hain agr ap un k sath larai jagra na karo.
Husband:kia kaha hai dr. ne

wife:tm la ilag ho.

by Sabir shah (few years ago!)
Pathan

Pathan Kon Banega Crorepati Main:
.
Q: What is you Father Name?
.
Pathan: Plz Options?
.
A. Dilawar
B. Changez
C. Feroz
D. Sultan
.
Pathan: Life Line 50/50
A. Dilawar
C. Feroze
.
Pathan: Audience Vote.
75% Dilawar
25% Feroze
.
Pathan: My Last Life line Phone a Friend.
.
Kisko Call Karengy?
.
Pathan: Apny Baap Dilawar Ko

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Shadi ka matlb

S:sukoon khatam
h:himat khatam
a:azadi khatam
d:dimag khatam
i:imtehanat shuru
jin ki ho gai bhugat lo aur jin ki nai huwi soch lo,

by Sabir shah (few years ago!)
Young Man 2 Taxi Driver

Young Man 2 Taxi Driver: Bhai Speed Slow Kro Mre 12 Chote Chote Bche Hain..

Taxi Driver: Apni Speed Dekhi He.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Channdni raat

Chaandni raat ke romantic palo me premika ne
kaha-
“Kaash! Agle janam me mai chaand banti!”
Premi- “Aur mai chandrama par utarne waala
pehla antriksh yaatri!”

by Tanveer Hussain (few years ago!)
saradr and girl friend

Sardar orders pizza.
Waiter: Sir shud i cut it into 4 pieces or into 8 pieces?
Sardar: 4 hi karde 8 khaye nahi jayenge nikki

Sardar to Girlfriend= Darling main tum se shaadi nahi karsakta gharwale mana karrahe hai. Girlfriend= Tumhare ghar me kaun kaun hai. Sardar= 1 biwi aur 3 bacche

by Abdul Hannan (few years ago!)
Traffic Police

Traffic Police:
Ap 180 Ki Speed
Se Q Ja Rahe Ho
GOLU :Ap logo Ne Hi to Side Wale
Board Pe Likha He
Yaad Rakhe Ghar Pe KOI Apka Intezar Kar Rha He.

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan

Teacher: Tumhare Abbu ka kya naam hai?

Pathan: Google Khan

Teacher: yeh kaisa naam hua?

Pathan: hum jahan b hota hai, wo humko dhoond hi leta hai

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Medical student

1 medical student ne apni class fellow ko blood se likha laitar dekar kaha mujhe is ka jawab zaroor dena.

Larki ne jawab dia your blood group is A+

by Sabir shah (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook