NeW sTyLe 2 PrOpOsE a GiRl
NeW sTyLe 2 PrOpOsE a GiRl
Dekho me nhi chahta k mera beta bara ho k tmhari beti ko line maray
Bura lagega
Agar Tum han karo to dono ko bhen bhai bana dete hen ;-)
by Pak101.com (few years ago!) / 864 views
Similar Jokes
Dr Sahab Plastic Surgery karvane me kitna kharcha ayega
Dr:5 lakh
Sardar: Agar 'Plastic' hum de to?
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Dr:ap k shohar theak ho sakte hain agr ap un k sath larai jagra na karo.
Husband:kia kaha hai dr. ne
wife:tm la ilag ho.
by Sabir shah (few years ago!)
Pathan Kon Banega Crorepati Main:
.
Q: What is you Father Name?
.
Pathan: Plz Options?
.
A. Dilawar
B. Changez
C. Feroz
D. Sultan
.
Pathan: Life Line 50/50
A. Dilawar
C. Feroze
.
Pathan: Audience Vote.
75% Dilawar
25% Feroze
.
Pathan: My Last Life line Phone a Friend.
.
Kisko Call Karengy?
.
Pathan: Apny Baap Dilawar Ko
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
S:sukoon khatam
h:himat khatam
a:azadi khatam
d:dimag khatam
i:imtehanat shuru
jin ki ho gai bhugat lo aur jin ki nai huwi soch lo,
by Sabir shah (few years ago!)
Young Man 2 Taxi Driver: Bhai Speed Slow Kro Mre 12 Chote Chote Bche Hain..
Taxi Driver: Apni Speed Dekhi He.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Chaandni raat ke romantic palo me premika ne
kaha-
“Kaash! Agle janam me mai chaand banti!”
Premi- “Aur mai chandrama par utarne waala
pehla antriksh yaatri!”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar orders pizza.
Waiter: Sir shud i cut it into 4 pieces or into 8 pieces?
Sardar: 4 hi karde 8 khaye nahi jayenge nikki
Sardar to Girlfriend= Darling main tum se shaadi nahi karsakta gharwale mana karrahe hai. Girlfriend= Tumhare ghar me kaun kaun hai. Sardar= 1 biwi aur 3 bacche
by Abdul Hannan (few years ago!)
Traffic Police:
Ap 180 Ki Speed
Se Q Ja Rahe Ho
GOLU :Ap logo Ne Hi to Side Wale
Board Pe Likha He
Yaad Rakhe Ghar Pe KOI Apka Intezar Kar Rha He.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Tumhare Abbu ka kya naam hai?
Pathan: Google Khan
Teacher: yeh kaisa naam hua?
Pathan: hum jahan b hota hai, wo humko dhoond hi leta hai
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
1 medical student ne apni class fellow ko blood se likha laitar dekar kaha mujhe is ka jawab zaroor dena.
Larki ne jawab dia your blood group is A+
by Sabir shah (few years ago!)