Pathan: What are you doing now a days
Pathan: What are you doing now a days
Friend: I’m doing my FSc.
Pathan: Do whatever you did, but you should keep your study ahead.
by Pak101.com (few years ago!) / 893 views
Similar Jokes
Teacher: agar 1 aur 1 2 hote hain
aur 2 aur 2 4 hote hain
aur 3 aur 3 6 hote hain
phir 7 aur 7 kitne hon ge?
Student: sir,
asaan wale ap ne khud hal kar liye
aur mushkil wala mere liye chor diya:p
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar on phone:
Doctor my wife is pergnant.She is having pain right now.
Doctor: Is this her first child?
Sardar: No this is her husband speaking…
by Abdul Hannan (few years ago!)
1shaikh kangal ho gya to us ny apni BIWI se kaha
bachon ko un k nanky bhej do
R tum apni ami k ghar chali jao
Mera Allah malik
Main apny susral chala jata hon.
by Pak101.com (few years ago!)
1 molvi, 1 Aurat sy takra gaya...
Aurat gusy sy boli!
Apko sharm nai ati, daarhi rakh kr takkar maar rahy ho....
Molvi !!
Muhtarma
Ay daarhi Ay
breakaan nai.
by Pak101.com (few years ago!)
Allama Iqbal Ne Prinday Say Pucha K
Tumeh Asman Se Girney Kah Nahen Ha Dar?
Parinday Ne Kaha K Iqbal Yaar
Teri Meharbani Inna Na Sochia Kar.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa ki Taang me Gehra Cut lag Gya Nurse-Is Me 10 Tanke Lgenge
S-Kitna kharcha hoga?
Nurse-3000
S-Tanka Lagwana He Karhai Nai Karwani
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Tanki Saaf Karne Chatt Pe Gaya
Tanki Per Qawwa Betha Tha
Pathan Jaldi Se Neeche Utra
Or Seerhi Hata K Bola:
Beta Mai To Utar Gaya
Tu Kese Ayega
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Gowa ka master ji bacho ku english parha raha tha-----
Bacho ye ,, 'M',, hai .
M' say mother--maa--jaisay sheeday ki maa----
Dosray din master ji nay board pay 'W' likha-- bacho ye kia hai??
aik bacha bola-----sir---hai tu ye sheeday ki maa --par aj is ki taangay oopar hain...
by Pak101.com (few years ago!)
Malik: Abhi tak tujh se machar nahi maray? Mairy kaano'n mai gunguna rahay hain
.
Nokar: Sahib! Mai ne machar mar deye hain, yai tu unki bewiyan hai jo bewa ho kar ro rahi hain
by Pak101.com (few years ago!)
Aik Admi Ki Wife Margai
Dost Usko Chup Karane K
Bad-Tuje Kuch Chahiye?
Admi-Jaldi Laptop Le Aa
Dost-Q?
Admi -Facebook Pe Status Change Karke Single Krana Hai
by Pak101.com (few years ago!)