Customer Ek kilo gaay
Customer: Ek kilo gaay(cow) ka doodh dena.
Shopkeper: Lekin tumhara bartan toh bahut chhota hai.
Customer: Theek hai toh phir bakri ka de de!!
by Pak101.com (few years ago!) / 976 views
Similar Jokes
SANTA Ki Beti "LAADO"
Bachhpan Se Japan Mei Thi, Wo Plane se India Aai Pr raaste Se Return Ho Gyi
Q ki Board Lga Tha
'Na Aana Is Desh Meri Laado"
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher : Correct the sentence, “A bull and a cow
is grazing in the field”
Student : A cow and a bull is grazing in the field
Teacher : Why?
Student : Ladies first.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Photographer studio me 6 saal ke bachey sy:
Mari taraf dekho beta
is camera se kabutar nikly ga.
Bacha:
Focus adjust kar
Jaahilon wali baat mat kar
Portrait Mode Use kar
Micro k sath
High Resolution me pic aani chahiay
Facebook pe upload karni hy
wrna paise nhi milen ge.
SAALA...
"kabutar nikale ga.."
Tere bap ne kbutar dala tha is me Yay
by Mazhar Khan (few years ago!)
Girlfriend v/s Friend
Girlfriend- Exam kaisa gaya dear?
Boy- Bahut acha gaya, mast tha
sweetheart..
Friend- kaisa gaya yaar exam?
Boy- Abe saale Bhootni k tujhekoi aur topic nhi milta kya mood
kharab karne k liye kamine :D
Saala meko kya pata tha ki english ka paper hai..main to History padhk gaya
by Pak101.com (few years ago!)
Punjabi 2 Pathan:
Khan Sahib, Kya Jeans Mein Namaz Ho Jati Hy.?
Pathan:
Jis Ne Pehni Ho Uski To Ho Jati Hai,
Magar Jo Peeche Khara Ho Uski Nahi Hoti..;-)
by Pak101.com (few years ago!)
Miss: Aaj tum late kion aye ho? School 7 baje shuru hota hay, itni dair kion ki?
.
Kid: Miss ap mairi itni fikar mat kia karain, log shak karty hain
by inayat khan (few years ago!)
Boy: UncLe Mai 1 Ladki Se PYaR KaRTa Hu.
.
.
UnCLe: To UsKe BaaP Ko CoFFee PiLaNe LeJa AuR SHaDiKi BaaT KaR,
.
.
.
.
.
.
BOY: UnCLe, CHaLiYe CoFFee PiTe hai :p
by Mazhar Khan (few years ago!)
New Teacher: "Anbody Who Thinks He Is Stupid, Stand Up"
Pathan Stoodup.
Teacher: Are You Stupid?
Pathan: Nahi! Aap Akeli Khari Thin. Mujhe Acha Nahi Lag raha Tha.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Sardar: Apki gari (car) ka naam kia hai
Lady: I don't remember it name now but its starts with "T"
.
Sardar: O that's good.. hamari gari tu Petrol se start hoti hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
A man received an unknown call..
Girl : hello do you have a gf??
Man : no, who are you darling?
Girl : M ur girl friend Diana, hate u
Again man got a call
Girl : do u have a gf??
Man : yes darling
Girl : m ur wife Alice, hate u
Man : oh sorry honey i didn't recognise u
Girl : m Diana i knew it that u have a wife, Hate u liar...
Man : wtf..... :-P:-D
by Tanveer Hussain (few years ago!)