1 Billi Chohey ko Pakar Rahi Thi,
1 Billi Chohey ko Pakar Rahi Thi,
Choha Bhag Bhag Kar Jab Thak Gaya To Barrey Style Se Khary ho Kar Bola:
"Billo Rani! Kaho to Abi Jaan De Don.
by Pak101.com (few years ago!) / 931 views
Similar Jokes
Chaman: Papa, aaj mummy ko kya hua itna chup kyun baithi hai?
Papa: Kuch nahi beta, mummy ne lipstick maangi thi meine fevistick de di….Chutki Mein Chipkaye
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor k band Clinic k agey lambi line thi
1 sardar bar-bar line mai ghusta,log usko pakr k peche phenk dete
sardar:Lagay raho kameeno,
mai v clinic nhi kholna.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
santa: Jab me chhota tha tab me is ped pe chad jata tha. banta: wo kaise? santa: tab ye ped bhi chhota tha na yaar...
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Pathan Aadmi Bahut Der Se Chand Ko Dekh Raha Tha.
Aur Thodi Der Baad Bola:
“Jalte Raho Beta, Jab Bijli Ka Bill Aayega Tab Pata Chalega.”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
5 reasons why you are my friend….
1.
2.
3.
4.
5.
No Reason Found!
I was just drunk
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Baap Betey Se: Beta Btao "ALIF" Se Kya Aata Hai?
.
.
Beta: Ye "ALIF WALIF" Se Aaj Kal Kuch Nahi Aata.
.Sab Paisey Se Aata Hai. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Couple date pr tha mummy ne dekh liya.
Mummy ne call kiya--beta kaha ho??
Beta-paper dene aya hu.
Mummy-Zara dhyan se dena is paper ka result aya to jaan se mar dungi.
by Pak101.com (few years ago!)
Agar dil ka naam Anda(egg) hota toh films ka naam is tarha hote..
Ye Anda aapka hua Hum Anda de chuke sanam,
Hum aapke Ande main rehte hain,
Ande wale dulhaniya le jayenge..
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher santa sey Koi aisa jumla bnao jis mai
'MAGAR' 2 dafa istamaal hua ho,,,
santa:-
"Wo Mery aagy chal rahi thi or main us k"!!
'MAGAR'
'MAGAR'
by Pak101.com (few years ago!)
In a football match.
Lalu: Ye log ball ko pair kyun maar rahe ne?
Sardar Ji: Goal kare he liye.
Lalu: Par ball to pehlan hi gol hai, aur kitni gol karengey ?
by Pak101.com (few years ago!)