Dil Ka Operation
Girl: Aj meri dil ka operation hai.
Boy: pata haiGirl: I love u
Boy: mai b b0ht pyar krta hun tumse.
Operation k bad jab larki ko hosh aya To sirf uska baap khara tha.
Girl: wo kahan hai ?
Father: tumhe ni pata tumhe dil
kisne dia ?
Girl: what ? Or zor zor se r0ne lagi.
Father: mazak kar raha hun
Kamina Bahar Samose Kha raha hai...
by Pak101.com (few years ago!) / 994 views
Similar Jokes
Santa Ka 7up Peene Ka Man Kar Raha Thha, Ek Dukan Pe Gaya Aur Bola.
Santa: “Mujhe Ek Asli Wali 7up Do” Dukandar: “Ye Lo”
Santa Ne 7up Peene Ke Baad, 6
Dakaar Aur 1 Paadh Mara Aur Dukandar Se Bola.
Santa: “Abe Ye Naqli 7up Hai Asli Nahi”
Dukandar: “Arrey Kya Baat Kar Rahe Ho, Wo Kaise?”
Santa: “Ye 6up Hai, 1 Down Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
Exam me teacher ne nakal karne di aur kaha bahar jake na kehna ki meine nakal karai hai.
Santa : Na jee na hum kahenge sir to bahut kamina tha, kutte ne seat se hilne bhi nahi diya!
by Mohammad Ali (few years ago!)
1 Pathan Namaz parh raha tha
.
To dosra usky bare mai kesi ko bata raha tha ke yai boht Namazi owr naik banda hai.
.
Pathan Namaz thor kar bola:
Es ko bolo ke “hum ne Haj bhi kia hai”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa-Tum Meri Shadi Me Aaoge Na?
Banta-Mai Un Logo Me Se Nahi, Jo Musibat Ke Waqt Dost Akela Chhod De.
Main Zarur Aaunga
by Pak101.com (few years ago!)
Bhikhari: Sahib ik rupaiya de do.
Sahib: Kal anna.
Funny Bhikhari: Iss kal kal ke chakkar mein iss colony mein mere lakhon rupaiye fasse hue hai!
by Pak101.com (few years ago!)
A man to Sardar : Aao ji chess khelein.
Sardar : Tu chal main sports shoes pehen ke aata hun!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
liked by almost every student?
.
by @irha@ (few years ago!)
Sardar ki beti ko kisi ne sms kia i love you
sardar guse me:jis ne sms kia hai us ko to me poch lun ga. Filhal us ka sms use wapas kar do.
by Sabir shah (few years ago!)
So Jate Hain Bed pr KitaabeN or Notes Bikhair kr
...Faraz..
Students Kabhi Neend ki Goli khaya nhi krte.
by Pak101.com (few years ago!)
Boy 1: Larkion ko "I love you" bolny ki sab se achi jagah konsi hai?
Boy 2: Daata Darbar
Boy 1: Kion ??
.
Boy 2: Kionky wahan larkiyon ne chapal nahi pehni hoti
by @irha@ (few years ago!)