A baseball manager
A baseball manager who had an ulcer was in his physician office for a check-up. 'Remember,' the doctor said, 'Dont get excited, dont get mad and forget about baseball when youre off the field.'
Then he added, 'By the way, how come you let the pitcher bat yesterday with the tying run on second and two men out in the ninth.'
by Pak101.com (few years ago!) / 1017 views
Similar Jokes
Santa ne Banta se kaha,”Sabse bada challenge kya
hai?”
Banta replied – Answer sheet ko khaali chod do aur
last me likh dena, paas karke dikha.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek bacha peda hote he nurse se bola : mobile hai kya? Nurse : hai lekin karoge kya? Bacha : kuch nahi woh bus GOD ko miss call kare he k mein puhanch gaya hoon
by Pak101.com (few years ago!)
2 Studnts raat me Parhty hue
First: Kitne baje hai?
Dusre ne 1 patthar uthakar saamne girls hostel me mara
Ek ladki nikli or boli: Kamino ab to so jao
raat ke 2 baj rahe hai..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher Fill in the blank 900 chuhay kha k bili ______chali.
Sardar 900 chuhay kha k bili holi holi chali.
Teacher oye tenu pata nei eda ki jawab ay?
Sardar Me tuhada lehaaz rakhya A tusi mere master ho
Nei te 900 chuhay kha k te bili hil v nei sakdi ! ! !
Me te fer v holi holi tor diti Ay…
by hearthackervsgirls (few years ago!)
“Aj Kay Bachay”
Camera Man Studio Mei Chotay Bachay Se:
Meri Traf Deko Beta
Es Camere Se Kabootar Niklega
Bacha:
Focus Adjust Kar Beta
Jahalat Ki Batain Na Kar
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Pathan Se: Yaar meri saas k birthday hay koi sasti aur achi antique cheez batao jo ussay don.
Pathan: O khucha, aisa karo humara Sussar de do.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Santa boasting to his friend. You know I am a good collector of antiques.
Banta: Yes I know, I have seen your wife.
by Pak101.com (few years ago!)
ek punjabi apni un parh maa se phone py:
maa mein is sunday par pakistan aa raha hoon..
maa: wah puttar: log jahaz ty aaundey ny
.
.
.
.
tu sandhay ty awein gaa....
by Pak101.com (few years ago!)
Girl-mere piche apni Zindgi Barbad mat kar..
Boy- Q?
Grl- is Raste pe Patthr aur Kaanto k Alwa kuch nhi..
.
.
.
Boy-Are Pagli,
mere Pas REEBOK k Shoes hai!
by Pak101.com (few years ago!)
Those who are too smart
to engage in politics
are punished by being GOVERNED
by those who are dumber.
by Abdul Sami (few years ago!)